Menu
Domů
Forum
Garáž
Vyhledávání
Kalendář
TinyPortal
Stahování
Galerie
Články
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Motor
»
Žralok V6
Žralok V6
grafik
·
26 ·
8940
« předchozí
další »
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
2
Dolů
grafik
VR-4 V-Velmi R-Rychlá 4 kolka
Hero Member
Příspěvků:
367
Vůz:
1993 Mitsubishi Galant 1.8i
výfuk čím větší tím lepší :D
Žralok V6
kdy:
15.08.2015 - 11:02:08
Zdravím tak jsem si pořídil žraloka V6 a mám z něho divný pocit když jedu a chci zrychlit tak jako by se nic moc neděje a jak šlapu víc na plyn tak cca o 2 mm víc co šlápnu tak se zarazím do sedaček a auto vystřelí raketovou rychlostí. Dělá vám to taky tak ?
Rob
Hero Member
Příspěvků:
5206
Re:Žralok V6
Odpověď #1 kdy:
15.08.2015 - 14:23:41
To já nepociťuju,máš man. nebo automat?
grafik
VR-4 V-Velmi R-Rychlá 4 kolka
Hero Member
Příspěvků:
367
Vůz:
1993 Mitsubishi Galant 1.8i
výfuk čím větší tím lepší :D
Re:Žralok V6
Odpověď #2 kdy:
15.08.2015 - 16:13:44
manuál
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Žralok V6
Odpověď #3 kdy:
15.08.2015 - 17:35:00
Chtělo by to lepší popis, případně jaký stupeň je zařazen , podřazování ,,,,. Též se podívej na napnutí - vůli lanka klapky .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
grafik
VR-4 V-Velmi R-Rychlá 4 kolka
Hero Member
Příspěvků:
367
Vůz:
1993 Mitsubishi Galant 1.8i
výfuk čím větší tím lepší :D
Re:Žralok V6
Odpověď #4 kdy:
15.08.2015 - 17:56:17
na všechny stupně to dělá no to lanko sešteluji a zítra řeknu
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Žralok V6
Odpověď #5 kdy:
15.08.2015 - 18:12:05
Nesmí být moc napnutý a ani volný , stáhni si Workshop manual .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
grafik
VR-4 V-Velmi R-Rychlá 4 kolka
Hero Member
Příspěvků:
367
Vůz:
1993 Mitsubishi Galant 1.8i
výfuk čím větší tím lepší :D
Re:Žralok V6
Odpověď #6 kdy:
29.08.2015 - 19:36:52
Lanko jsem sešteloval ale dělá to furt a auto mě příjde takové líné no měl jsem co dělat abych se držel za kámošem co jel v jedničkové fabii combi 1.4 tdi jak motor netočím přes 3500 otáček tak se nic moc neděje
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Žralok V6
Odpověď #7 kdy:
29.08.2015 - 20:43:17
Jaký ročník a výkon je to ? 120 nebo 118kW ? Podobný pocit mám z Padlova auta , to je V6 s výkonem 118kW.
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
grafik
VR-4 V-Velmi R-Rychlá 4 kolka
Hero Member
Příspěvků:
367
Vůz:
1993 Mitsubishi Galant 1.8i
výfuk čím větší tím lepší :D
Re:Žralok V6
Odpověď #8 kdy:
29.08.2015 - 20:58:21
rok 2000 no podle papírů mám 120 kw
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Žralok V6
Odpověď #9 kdy:
29.08.2015 - 21:29:56
Nehrál si někdo s nastavením snímače polohy klapky ? Šrouby by měli být zajištěny barvou , aby bylo znát manipulaci .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
grafik
VR-4 V-Velmi R-Rychlá 4 kolka
Hero Member
Příspěvků:
367
Vůz:
1993 Mitsubishi Galant 1.8i
výfuk čím větší tím lepší :D
Re:Žralok V6
Odpověď #10 kdy:
29.08.2015 - 21:48:28
ráno mrknu a dám vědět
grafik
VR-4 V-Velmi R-Rychlá 4 kolka
Hero Member
Příspěvků:
367
Vůz:
1993 Mitsubishi Galant 1.8i
výfuk čím větší tím lepší :D
Re:Žralok V6
Odpověď #11 kdy:
30.08.2015 - 14:07:58
s klapkou si nikdo nehrál barva tam je krásně vidět. jinak mám malou dirku ve výfuku na středním dílu před tím druhým tlumičem nemyslím si že by to ale mělo vliv horší je mnohem to že mě cvaká něco v motoru vypadá to na hydroštely v hlavě blíž k předku což je divné protože ty hydroštely by měly mít najeto cca 20 000 km
a ještě dotaz jde nějak poznat jestli mám 120 kw nebo 118 moc tím papírům nevěřím.
Rob
Hero Member
Příspěvků:
5206
Re:Žralok V6
Odpověď #12 kdy:
30.08.2015 - 14:29:22
118 kw má o 1 lambdu navíc,je na výf. svodech naproti chladiči.
grafik
VR-4 V-Velmi R-Rychlá 4 kolka
Hero Member
Příspěvků:
367
Vůz:
1993 Mitsubishi Galant 1.8i
výfuk čím větší tím lepší :D
Re:Žralok V6
Odpověď #13 kdy:
30.08.2015 - 14:38:01
takže má tři lambda sondy to je úlet
no každopádně nic takového tam nemám
Rob
Hero Member
Příspěvků:
5206
Re:Žralok V6
Odpověď #14 kdy:
30.08.2015 - 14:41:39
ta 3. lambda bere právě ty 2 kw(ekologicky)
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re:Žralok V6
Odpověď #15 kdy:
30.08.2015 - 17:08:44
ne 3 ale 4 a poznáš to podle konektoru u každého víka hlavy, kde jsou ty sondy připojený.
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
Rob
Hero Member
Příspěvků:
5206
Re:Žralok V6
Odpověď #16 kdy:
02.04.2017 - 21:35:49
Má tahle hadička na ilustračním foto velký význam?Byl jsem projet auto a šlo líp za plynem (pocitově větší výkon),pak jsem si teprve všiml,že mi tuhle hadičku rozkousala kuna.
«
Poslední změna: 02.04.2017 - 21:49:43 od Rob
»
Trewor
Hero Member
Příspěvků:
651
Vůz:
1999 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
Re:Žralok V6
Odpověď #17 kdy:
03.04.2017 - 00:22:11
Není to ovládání bypasu klapky? To by asi udělalo vyšší volnoběh než pocit že jde líp za plynem...
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re:Žralok V6
Odpověď #18 kdy:
03.04.2017 - 00:32:16
Buď je to hadička od tempomatu a pokud máš tcl, tak od něj. Záleží jestli máš na klapne dva ty ovládací prvky
Odesláno z mého D5803 pomocí Tapatalk
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
Rob
Hero Member
Příspěvků:
5206
Re:Žralok V6
Odpověď #19 kdy:
03.04.2017 - 08:33:51
TCL nemám.
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
2
Nahoru
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Motor
»
Žralok V6
Search