GalantWeb

Galant EA 2.0

Offline Fechtlari1

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 134
Prodám díly z galoše.

Jezdil, ale kororoze podvozku.


Offline Fechtlari1

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 134

Offline Sir Dag

Hloupý dotaz..pročpak jsi založil nové téma s těmito fotkami ikdyž jsou již v jednom z témat které jsi též zakládal. Nestačilo by ho topnout?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Fechtlari1

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 134
Topnout? Popiš stav i za poplatek, podpořím galantweb.


Offline Sir Dag

Topnou stačí přidáním nového příspěvku do diskuze. Takže třeba stačí napsat nový komentář do stávající diskuze. Např: nábídka je stále aktuální. Nebo Modrý galoš je fuč, ale je tu stále k dispozici černý a stříbrný...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Fechtlari1

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 134

Offline Jeníček

Ahoj, máš u něho dálkové ovládání? Oba kusy? kdyby jo, v jakym stavu? zjistil bych co je potřeba a vzal ho i s tou jednotkou, která přijímá signál, já mám jen jedno ovládání a rozbité a nechci dělat nové za tisíce

další věc, nemáš zrcátka elektricky sklopná? kdyby jo, tak bych to taky bral.

dále PP dveře v barvě tyrkysová perleť bez koroze spodku a bez škrábanců na laku?

A ještě jestli nemáš originální gumové koberečky se znakem mitsu a nápisem galant. dík
« Poslední změna: 24.03.2016 - 21:34:23 od Jeníček »
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jeníčku,ještě budeš potřebovat přepínač z palubky,ale to asi víš. :mellow:


Offline Jeníček

jojo, vim, jen poptávám, má to málo galantů a já bych si to sklápění chtěl dodělat, takže samozřejmě že bych dělal i kabeláž a vyměnil o to ovládání :)
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Je to fajn,že to už tenkrát vyráběli, u koncernů to vidím až teď! :o


guest2672

  • Host

Offline Sir Dag

už mi tu leží poslední..více ti pošlu v sz.. .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

Ahojte. Poptávám jednotku motoru na 2.0. Pokud někdo máte, tak mi písněte. Nebo pokud rozebíráte auto....
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

Tak napadá někoho něco....

Teď popíši problém. Nastartujete a vyjedete si někam. Prostě někam. Po chvíli se rozsvítí kontrolka motoru a cca po 15-20 min motor chcípne. Takže celkově stihnete ujet zhruba 20-40km. Záleží zda okreska či dálnice. Když znova nastartujete, motor naskočí a zhruba za dvě sekundy opět zhasne. Takže vlastně nikam už nepojedete. Ovšem když počkáte cca 1,5 až 2 hodiny, tak můžete nastartovat a motor zas běží a vy si pokračujete dál. Než vám zas po 20 km zhasne. Zkusíte nastartovat a zas vydrží jet cca 2 sekundy a konec. A takto pořád dokola. Prostě po zahřátí na jakousi úroveň motor vypne.

Tak a teď diagnostické věci. Motor 2.0, na autě LPG. Problémy setrvávají i po úplněm odmontování lpg. Chová se stejně. Nasazen nový motor a se senzory. Udělanány rozvody. Jenom škrtící klapka zůstala stará z předchozího motoru. Zkušeno konstření natvrdo motor-baterka (stejně chcípá). Vyzkoušeny odpojení lambda sond. Pořád chcípá. Vzhledem k tomu, že motor zhasíná ať má namontované LPG či ne, problém neshledávám v čerpadle a filtru paliva.
Krom jednotky motoru a kabelového svazku motor-jednotka. Napadá někoho něco? Proč to rádoby souvisí s teplotou?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Kocour

Tak napadá někoho něco....

Teď popíši problém. Nastartujete a vyjedete si někam. Prostě někam. Po chvíli se rozsvítí kontrolka motoru a cca po 15-20 min motor chcípne. Takže celkově stihnete ujet zhruba 20-40km. Záleží zda okreska či dálnice. Když znova nastartujete, motor naskočí a zhruba za dvě sekundy opět zhasne. Takže vlastně nikam už nepojedete. Ovšem když počkáte cca 1,5 až 2 hodiny, tak můžete nastartovat a motor zas běží a vy si pokračujete dál. Než vám zas po 20 km zhasne. Zkusíte nastartovat a zas vydrží jet cca 2 sekundy a konec. A takto pořád dokola. Prostě po zahřátí na jakousi úroveň motor vypne.

Tak a teď diagnostické věci. Motor 2.0, na autě LPG. Problémy setrvávají i po úplněm odmontování lpg. Chová se stejně. Nasazen nový motor a se senzory. Udělanány rozvody. Jenom škrtící klapka zůstala stará z předchozího motoru. Zkušeno konstření natvrdo motor-baterka (stejně chcípá). Vyzkoušeny odpojení lambda sond. Pořád chcípá. Vzhledem k tomu, že motor zhasíná ať má namontované LPG či ne, problém neshledávám v čerpadle a filtru paliva.
Krom jednotky motoru a kabelového svazku motor-jednotka. Napadá někoho něco? Proč to rádoby souvisí s teplotou?

A jak to zdechne,s kuckáním nebo postupným snižováním výkonu(jako bez benzínu) anebo jako by si vypnul klíček?


Offline Sir Dag

vzdechne to tak, jako by jsi hned sebral všechny čtyři svíce. Prostě hned bez žádného kuckání či pozvolnému padání výkonu. Chcípne i ze sedmi tisíc otáček tak rychle, že nestihneš ani zařadit a máš nula.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Kocour

vzdechne to tak, jako by jsi hned sebral všechny čtyři svíce. Prostě hned bez žádného kuckání či pozvolnému padání výkonu. Chcípne i ze sedmi tisíc otáček tak rychle, že nestihneš ani zařadit a máš nula.
Po tomto vypnutí kontroloval někdo,zda hází jiskru,jde palivové čerpadlo??? Nemohl by to dělat imobilizer,rele čerpadla/vstřiků...??


Offline Sir Dag

Svice vymeneny, takze vylucuji, vymeneny i civky, takze ty tez vylucuji. Dela to za lpg i za benzinu. Takze celkove benzinove vstriky a jejich zapaleni neberu jako problem. To same i s cerpadlem na benzin. Neberu to jako problem, protoze funguje nezavisle a neni nijak spoleno s ridici jednotkou. A na lpg to vypne. Takze benzinove cerapadlo vynechavam opet jako problem. Benzinove rele tez.

Jedine co napada tebe i me a nekoho dalsiho je imo s jednotkou motoru, tu ted resime (schanime).

Vymeneno je proste temer vse a pomalu vse vyzkouseno. Je to psycho no
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Kocour

Svice vymeneny, takze vylucuji, vymeneny i civky, takze ty tez vylucuji. Dela to za lpg i za benzinu. Takze celkove benzinove vstriky a jejich zapaleni neberu jako problem. To same i s cerpadlem na benzin. Neberu to jako problem, protoze funguje nezavisle a neni nijak spoleno s ridici jednotkou. A na lpg to vypne. Takze benzinove cerapadlo vynechavam opet jako problem. Benzinove rele tez.

Jedine co napada tebe i me a nekoho dalsiho je imo s jednotkou motoru, tu ted resime (schanime).

Vymeneno je proste temer vse a pomalu vse vyzkouseno. Je to psycho no
Teď mě ještě napadá...jaká teplota či počasí bylo venku?? Pokud pod mrakem,deštivo či mlhavo a nižší teplota. Zkusil bych odpojit jednotku a dát jí do druhého dne do mrazáku. Pokud po zpětném připojení motor nenaskočí je to jednotka na 100%


Offline Kocour

Teď mě ještě napadá...jaká teplota či počasí bylo venku?? Pokud pod mrakem,deštivo či mlhavo a nižší teplota. Zkusil bych odpojit jednotku a dát jí do druhého dne do mrazáku. Pokud po zpětném připojení motor nenaskočí je to jednotka na 100%
Jde mi o vylučovací metodu když to zdechne...vyndat svíčku,zkusit jiskru pokud hází,vzal bych vidličku a přes konektor odzkoušet čerpadlo zda se rozběhne,pokud ne zkusit ješte relé čerpadla a znovu zkusit zda se čerpadlo rozběhne a pokud jo tak zkusit nastartovat. Pokud by už po tomto zásahu nastartoval. Pak už bych asi šel po imo,ale imo by ti asi nerozběhlo ani starter...