GalantWeb

Galant EA 2.0

Offline Kocour

Jde mi o vylučovací metodu když to zdechne...vyndat svíčku,zkusit jiskru pokud hází,vzal bych vidličku a přes konektor odzkoušet čerpadlo zda se rozběhne,pokud ne zkusit ješte relé čerpadla a znovu zkusit zda se čerpadlo rozběhne a pokud jo tak zkusit nastartovat. Pokud by už po tomto zásahu nastartoval. Pak už bych asi šel po imo,ale imo by ti asi nerozběhlo ani starter...

Teď jsem si to přečet ještě jednou...po zdechnutí,zkusit jiskru a pak asi rozdělovač,čidlo hall,atd a pak jednotka...


Offline Sir Dag

vzhledem k tomu, že ti motor lehne ikdyž jede na lpg. Tak komlet palivo co se týče benzínu můžeme vynechat. Můžeme vynechat i palivo LPG, protože to udělá zas na benzín. Můžeme vyloučit celý sestém lpg, protože to dělá i po vyndání systému. Dělá to za všech počasí. Teplo, zima, sucho, déšť. Jediné co má vždy společného, že když úplně vychladne (což trvá cca 2 hodiny) tak můžeš chvíli jet. Pak už konec zas. Prostě čekačka zas x hodin a pak můžeš chvíli jet. trochu si říkám, že takhle by se imo nechovalo a o nefunkčnosti jednotky začínám trochu pochybovat, protože to souvisí s tou teplotou. Co se týče čidel na motoru, tak  jak říkám. Je tam dán komplet nový motor krom klapky. Takže snímače polohy atd jsou jiné. Přesto to pořád dělá...takže věci krom motoru můžeme vynechat... teda krom klapky...ale přijde mi divný, že by tohle mohla dělat klapka. Hlavně to vzdechne ikdyž přes plynový pedál otevřeš klapku. Takže tam vzduch jde...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

vadná váha by zas dělala jenom habrování motoru a né jeho okamžité chcípnutí i přes sešlápnutý pedál na podlahu..takže  váhu bych vynechal...
nevím..už mě nic nenapadá. Snad jen špatná ksotra co se týče (kasle-baterka)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 :undecided:    čidlo teploty motoru :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001