GalantWeb

autoradia

Host · 33 · 12377

Offline Majk MG

tak včera jsem zapojil nové rádio co jsem dostal a ráno ani škyt . z palubky mi trčí dva štekry které jsem zapojil do redukce a na konci redukce je jeden štekr co vede do rádia .... myslíte že je něco špatně v té redukci že to žere baterku ? díky


Offline Drak

Zaleží co je to za redukci, ale většina má přehozené napajení mezi pamětí a spínaným, takže vlastně radio pořád jede i když ho vypneš. Za noc takto dokáže vybít baterku
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Majk MG

no právě to na pohled funguje takhle že rádio hraje ikdyž je klíček na " nulté" poloze a teprve až klíček vytáhnu tak se rádio vypne .... něco jsem četl o červeném a žlutém káblíku v redukci že to dělá tenhle bordel .... nadruho stranu jsem si říkal že jestli že rádio už nesvítí tak to znamená že je celé vyplé ale celé vyplé být nemůže protože si musí pamatovat stanice a nastavení. to je bordel tohle a to mi ještě říkali v obchodě říkal že potřebuji tuhle redukci přímo pro tohle auto a typ rádia .....


Offline Majk MG

obrázek 1. je konektor  napájení co vede z palubky a obrázek č. 2 je konektor redukce co pokračuje  ke konektoru od rádia .... mám zapojit ty káblíky na redukci stejně jako jsou zapojené na konektoru z palubky ? nebo mám splašit někoho kdo tomu rozumí abych si něco v autě neodpálil ?  ](-: díky  -_-


Offline Sir Dag

Je to jednoduché...červený kabel na iso konektoru je + (ten sepne jen když pootočíš klíčkem, jinak tam štáva nejde - a to je dobře...) Druhý káblík je oranžový: to je "memory", napájí okruh paměti v rádiu (to aby si pamatovalo rádio stanice atd.)

Co se týče kabeláže. Tak galant má jako hlavní konektor MITSUBISHI KONEKTOR. Z toho uděláš pomocí redukce ISO konektor. OK. Tak a dnes většina moderních rádií má přímo v sobě zabudované iso. To znamená, že by jsi to jenom zapojil na tu redukci. Variata 2: máš rádio co iso zabudované nemá a tím pádem si dostal k rádiu redukci kterou spojíš mezi rádiem a iso konektorem (iso redukcí).
Takto to mám i já.
Takže v reálu to vypadá asi takto: 1. mitsu konektor, 2. redukce z mitsu na iso, 3 redukce z iso do rádia
Správnou redukci koupíš zde: http://www.ahifi.cz/4carmedia-iso-konektor-mitsubishi-0.html
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

jo a jinak vidím na té fotce nějakej bastl...to samo o sobě je u rádia katastrofe....
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Majk MG

ten " bastl modrej káblík " je od antény ....neměl jsem smršťovačku tak tohle je provizorka ... to je jedinej kablík takhle co tam je udělanej  -_-


Offline Majk MG

a nejedná se o mitsubishi ale řeším fábii přítelkyně  -_- takže jak zapojit ?


Offline Sir Dag

podívat se jak je originální kabeláž ve fábii a + drát rádia prostě zapojit na +sko auta  .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Majk MG

proměřím a zapojím ....ale jak to že mi rádio fakčilo jestli že to nemám správně zapojené ? nebo ještě něco nevím ?  :laugh:


Offline Sir Dag

rádio by se mělo po otočení klíčku vypnout..takhle, neznám fábii, ale u starých vozů to tak je. Takže si myslím, že byl prohozen memory a + kabel
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Majk MG


Offline Majk MG

tak Drak měl pravdu přepojil jsem žlutý na červený a červený na žlutý kabel a už si to pamatuje nastavení ...  -_-  ráno uvidíme jestli to nevymlátilo baterku ...díky kluci