GalantWeb

Automat VS Manual

Offline Macko

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 87
  • 2.5 V6 120 kw 24V
Ahojte přátelé. Můžu mít na Vás prosím otázečku ohledně převodovky? 2.5 V6 . Co je lepší volba? AT/MAN ?? Já jsem s MAN. spokojen,ale rád bych při výběru dalšího měl jasno. Výdrž,servis a výhody a nevýhody. L... Děkuji.
2.5 Byl a 2.5 Bude!


Offline Sir Dag

AT se blbě schání když se pokazí (moc se jich prostě nových neprodalo). Nadruhou stranu kazí se stejně jako manuály. Toď můj názor, Drak s Pepem ti řeknou více, a Trewor taky.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Trewor

To se nedá moc říct co je lepší volba, každýmu vyhovuje něco jinýho. Splehlivost je třeba proti Subaru, kde se manuály serou hodně a automaty ještě víc, docela dobrá u obojího.
Manuál je lehčí, lepší pro opravdu ostrou jízdu jako na okruhu, má 5 stupňů(proti automatu s 4) takže je častěji v optimálních otáčkách, je s nim nižší spotřeba, teoreticky levnější opravy...

Ale je s nim trápení co se týče ložisek(nebo ložiska?) a hlavně oleje. Oboje tu ale najdeš popsaný jak to kluci řešili. Je tam pravidelná investice do spojkový sady a můžou potrápit spojkový válce oproti pouhýmu měnění oleje u AT...pokud něco neodejde.

Automat v předfaceliftu bych rovnou vyřadil ze hry. To je pravěk.
Tiptronic v pofacu umí jízdu na Déčko bez přemejšlení a současně bejt rychlej v reálnym provozu díky možnosti podřazování až do jedničky. Rozjet se na ní na 70 kmh je docela praktický při předjíždění a zařazování je na křižovatkách s hustým provozem. Teoreticky omezuje rázy v pohonným ústrojí tak tolik netrpí motor, jeho držáky, diferák a poloosy.

Ale je těžší, víc žere (Pepe mluvil o rozdílu cca 1l LPG), pokud auto půjčuješ, tak občas někdo s automatem neumí(někteří si na levou nohu radši sednou :laugh:) oleje je tam hodně, neni levnej a výměna není tak jednoduchá jako u MT. V horku pod zátěží se může přehřát (mě se v Kadově přehřál až nabotnalej olej odkápl přes měrku ale řadil furt OK) a i když nevim o nikom komu by se to stalo, je tam riziko drahejch oprav
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Macko

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 87
  • 2.5 V6 120 kw 24V
Děkuji Ti za vyčerpávající odopověď, to mi stačí. Manuál a 2.5 ka zustane :) Děkuji Vám oboum.  :D
2.5 Byl a 2.5 Bude!


Offline Macko

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 87
  • 2.5 V6 120 kw 24V
No ono sehnat pěknou 2.5 ku v manualu. Nevi nkdo o nejakym sedanu 2.5 v6 Man?
2.5 Byl a 2.5 Bude!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tady na "konkurenčním mišiwebu má borec rok 2002 a 5ti stupňovej automat na 2,4.
U 2,5 jsem ho ještě neviděl (mimo turbo verze). :o Vypadá to na US. verzi. :undecided: Snad to bude tiptronic a ne ta strá líná mrcha?
Model   Mitsubishi Galant VIII, 8. generace 2.4 Majitel   slavek16 Rok   2002 (14 let) Motor   4G64(1) , benzín Řadový 4-válec, 2 351 ccm 16-ventil Výkon motoru 106 kW (144 PS) při 5500 ot./min Převodovka   Automatická 5-rychlostní Maximální rychlost   210 km/h Registrován   2016-01-03 (8 měsíců, 2 dnů) Shlédnutí   109x

Více na: http://www.mitsubishiclub.cz/vozidlo/mitsubishi-galant-viii-6016
« Poslední změna: 01.09.2016 - 20:53:39 od Rob »


Offline Pepe

 http://www.goo-net-exchange.com/catalog/MITSUBISHI__LEGNUM/4006434/
To je snad jen evropská specialita 4°st. převodovky , pro asii bylo normál 5°st. automat Sport .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001