GalantWeb

EMISE A Diagnostika

Pepe · 135 · 50894

Offline Pepe

můžeme se věnovat mě ?  :D velká spotřeba, bohatá směs. hádám že bych se měl zaměřit na KAT a lambdy... možná na váhu vzduchu .... asi to přesuneme jinam že :)

MajkMG - zkus laickou diagnostiku . Propojit piny 1 a 4  v konektoru OBD a zapni klíček . Pak dej vědět co to vypsalo za chybu . Podle sytosti směsi bych si tipl regulační lambda sondu .
V případě , že vlastníš dig . kabel , evoscan ti s diagnostikou pomůže .
« Poslední změna: 15.01.2016 - 17:21:24 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Majk MG

tak paměť závad je čistá - kontrolka bliká ve stejném intervalu neustále.
mám kabel KKL VAG-COM... už jsem se o to pokoušel minule jestli si vzpomínáš a měl jsem ten problém že mi nechtěl fungovat ten evoscan a to jsi mi posílal různé verze jako 2.6 nebo 2.7 .... nezbývá nic jiného než to zkusit znovu s tím evoscanem.... jak že se mají propájet ty piny v KKL kabelu ?  -_-


Offline Pepe

Jako u samostatné sponkové diagnostice    1+4    a podle Draka  by to mělo fungovat . :-D
Ideální stav bude , když piny propojíš a evoscan si najde kabel pro komunikaci .
« Poslední změna: 15.01.2016 - 17:57:23 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Trewor

Jen doplním, že na STK při diagnostice neřeší jen chyby, ale i readines kód(OK jsou nuly, vadný jsou jedničky) kterej se přepisuje do OK stavu až po několika desítkách km. Takže i když se chyby smažou, readines to stejně nabonzuje a tradá.
Nálepku mam naštěstí ještě na dlouho :mellow:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

se toho bojíte jak čert kříže. Se nic nestane, protože nic číst nikdo nebude.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak to je jedině dobře.Jen aby něco nevymysleli na ty ,kterým to nejde načíst.Pokuta,..... :-D


Offline Werewolf66

se toho bojíte jak čert kříže. Se nic nestane, protože nic číst nikdo nebude.

u nas uz ctou, kamos by s fabii. Napichli, vycetli atd.

A sem zvedavej jak to teda bude, kdyz to auto neprectou. A pochybuju ze si budou porizovat MUTa
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Jde jen o diagnostiku . Je na nich , jakou diagnostiku použijí . Někdo má OBD, EOBD, OBDII - protokolů je pár , ale ne všechny diagnostiky je dovedou načíst . Příklad je Galant 92-2000. Jestli si pořídí MUTII a MUTIII , tak mají diag za 110 táců .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

No prave,u nas maj masinu, ktera si to nejdriv vycte jestli tam nejsou zapsany zavady ( smazani tesne pred emisema to pozna, kvuli nedostatku dat ci co). No ale hlavne ten stroj pokud se nespoji s ridici jednoutkou, tak toho technika dal nepusti. Takze smula.....a ne kazdej si bude kupovat prevodniky na vsechno.....
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Takže podle tebe , když nebudou schopni auto načíst , tak tě vyhodí a hledej si STK sám ?  ](-: ](-:   To by moc nevydělali a ještě k tomu - oni mají ze zákona povinnost mít přístroje na vše . Jinak nemůžou provádět kontroly .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

 další věc k diagnostice - chyby zapsané a vymazané z paměti ECU a následně se neobjevující , tedy  senzorově v pořádku , už další diag nenačte . Nebo si myslíte , že vše bylo v ECU smazáno lze opět načíst ?  ](-: ](-: ](-:   ECU přeci nedisponuje pamětí pro DTC se stálým zápisem a stopy po něm zůstávají . Nebo se pletu ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

Takže podle tebe , když nebudou schopni auto načíst , tak tě vyhodí a hledej si STK sám ?  ](-: ](-:   To by moc nevydělali a ještě k tomu - oni mají ze zákona povinnost mít přístroje na vše . Jinak nemůžou provádět kontroly .


Jako zatim to takle vypada, kamose vyhodili s hondou civic 1997. Podle pocitace to auto napichnout jde...ale v aute je jeste starej konektor, takze smula...a vyhodili ho. Ono to ale tak opravdu vypada ze budem jezdit na STK podle toho jaky znacky aut budou umet.

a pekny pocteni http://www.chiptuning.cz/clanek/seznam-clanku/chiptuning/emise-2016-aneb-co-vas-ceka
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

nesmíš srovnávat jednotky s koncernu, která si pamatuje i kdo se do ni nalogoval s jednotkou o 15 let mladší :) Co se u ní smaže, to už nikdo nezjistí.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Werewolf66

no prave ze to neni koncern....ale jestli na tohle zakon/STK mysli ze to auto proste nepujde napichnout. Tady se nejakej urednik upise a rekne ze galant 1996 pujde napichnout univerzalem protoze po roku 2000 jde.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Wikipedia : V roce 1996 v USA vyšly v platnost standardy označované souhrnně jako OBD-II. Tyto normy definují požadavky na každé vyrobené vozidlo za účelem možnosti digitální diagnostiky systémů ovlivňujících emise vozidla (zejména motor a automatická převodovka). Pro evropské výrobce osobních automobilů je norma závazná od roku 2000 pro vozidla s benzínovými motory a od roku 2003 pro vozidla s naftovými motory.
Galant má OBD konektor od roku 92 , ale napíchnou ho lidově řečeno KKL diagnostikou, potřebuje klíč ke vstupu . Bavím se o tom laicky , nejsem programátor ani IT technik . Proto se tady bavíme o možnosti předělat VAG KOM kabel pro diag. Evoscanem .Protože program komunikuje v ISO 9041-2 po linkách pin 7+15 ........... K - L line. Jinak to napsat neumím .

« Poslední změna: 18.01.2016 - 13:35:14 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

Pepe: jo dobre vedet...snad se tim nasi potentati budou ridit
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Konspirace:
Pokud tě nepůjde napíchnout ,pošlou tě do Mitsubishi pro protokol a s ním teprve z5 na stk :o.
To se doufám nikdy nestane.