GalantWeb

EMISE A Diagnostika

Pepe · 135 · 50920

Offline Pepe

Počítá se 6 max 7 roků nebo 90 tisíc km. To jsem zvědav co napíšeš . Měnil se naposledy při 95 tisících, že . Ale v kterém roce.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

Si myslím , že na výměnu by to bylo . Je to na tobě , abys spočítal roky a km od poslední výměny . :angel:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Za 5 let najeto 4000km. :-D
Tomulac s mým bývalým je na tom hůř,auto nemá 9 let měněny rozvody.


Offline Pepe

Proto se ptal, že bychom na jaře něco udělali . :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
je jen otázka času, než někdi vytvoří krabičku, které bude posílat kod z osmi nulama :) Jsme v čechách přece
Máš pravdu Draku,tam v diskuzi už o tom píše......
....Vlastimil Waic 80377
Tip pro podnikavce: Emulátor readiness kódů. Malá jednoduchá průchozí krabička s jednoduchou elektronikou, která se zapojí na EOBD nebo někam do kabeláže před něj a slavné diagnostice na ME podvrhne potřebné readiness kódy. Za dva až tři litry s instalací vám všichni vypouštěči briket s vylágrovaným DPF utrhají ruce :-)

+9/0


Offline Berzelius

Stejné jako dosud. Jak jsem psal , budou-li mít diagnostiku pro starší vozy , pak můžou měřit hodnoty lambda sondy a jiné veličiny . Necháme se na emisích překvapit .

Na honda fóru psal klučina se starším civicem že ho kvuli tomu vyrazily ze tří STK že se nemohli spojit..někde v ostravě či co.Pak jsem četl na jiným fóru že chlápkovy ten readliness kód psal furt na emisích chybu (prý Octavie II TDI),nakonec (po peripetiích servis x emise) to bylo neoriginálníma žhavička, které fungovali akorát žhavily o pár vteřin déle.Źádná defacto závada ale stačilo to ktomu aby to hodilo v těch readliness chybu.


Offline Pepe

Tak si teda budeme brát sebou noťas s Evoscanem a oni si koupí kabel .  ](-: ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Majk MG

Tak kluci první zkušenost z STK... byl na ní kamarád s autem z roku 1999 a když technik zjístil že není možné auto napíchnout tak napsal do protokolu - neřízený systém a auto dokonce ani neměřil sondou do výfuku... a hodnoty si vymyslel  (auto kamarád dotáhl na stk na vleku) toť zkušenost ze Štenberka u Olomouce....ale já si myslím že je to na každé STK jiné  -_-


Offline Berzelius

Zdárek kluci, tak přidám aktuální zkušenost z technické,nebyl jsem na ní já ale můj mechoš...bohužel stříbrnej (2.5V6) byl vyhozen skrz  3 chyby na diagnostice který nezmizely ani po smazání. Divil jsem se že se mu povedlo galanta vůbec napíchnout.Prý chyba civky na třetím válci???A cosi že se otáčky neshodují ...nebo co? A pak ještě nějaká prkontinka ale ta by prý až tak nevadila..podotýkám že kontrolka motoru na palubovce nesvítila a nevšiml sem si při ježdění že by motor nějak špatně běžel.Ách jo..to auto je prokletý. Konečně po takové době se dostalo na technickou potom co jsem utopil jmění při opravě převodovky,podvozku a dalších prkotinách (obě těsnení vík,svíček,oleje,filtrů..atd) a teď zas tohle.Máh ho víc jak rok možná dýl a ještě jsem se ani pořádně neprojel a to jsem chtěl dát do kupy i po vzhledové stránce..no nic polaboruju a dám vědět čím to bylo.


Offline Trewor

Cívka na třetím válci? Neshodující se otáčky? To budou nějaký blbosti.

Píchni sponku do 1 a 4 pinu v konektoru a vyblikej si co tam je.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline grafik

cívka na třetím válci ? žralok V6 má rozdělovač přece ne ?  ](-: ](-: ](-:


Offline Sir Dag

Měl jsem špatnou cívku na rozdělovači. Diagnostika u emisí vyhodila cca 7 chyb..a to od špatné cívky zapalování :D , dále pak chyba jednotky motoru, chyba jednotky automatické převodovky, chyba imobilizéru atd atd....
Po výměně cívky rozvaděče na napíchnutí diagnostiky na emisích...žádná závada...

každopádně mi přišlo divné, aby tam byly chyby tipu vadný imobilizér a automatická převodovka...no..každopá dně podruhé jsem byl na jiném stk. Takže ono to může být tím, že mají jinou mašinu nebo to obsluhuje někdo jiný.

Každopádně mi to přijde jako blbost a zkusil bych vyblikat závadu jak píše Trewor. Popřípadně diagnostiku přes Pepeho.
Pokud se nic nezjistí, jeď na jiné stk.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Tohle není problém Galantu, ale Bosch ESI tronic diagnostika . Ta stojí za kulové . Zkus vyměnit stanici na kontrolu emisí , tam tě napichují , ne na STK . Není normální , že všechny Galanty , které procházejí touto diagnostikou , vykazují stejné závady . Motor 6A13 má rozdělovač , ale diagnostika jej bere jako cívku některého - 3.- válce .  Přitom cívka rozdělovače není v diagnostice  Galantu .    I když koukám na profil Berzelia , jeho dvoulitr má cívky - ale 2 pro 4 válce , tudíž by musela být načtená chyba na 1. a 3. válci . - říkám , Esitronic stojí za h.... !   A přitom auta z výroby do roku 2000 nepodléhají diagnostice OBDII , tak jaké načítání .
« Poslední změna: 19.04.2017 - 14:49:15 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Berzelius

Tohle není problém Galantu, ale Bosch ESI tronic diagnostika . Ta stojí za kulové . Zkus vyměnit stanici na kontrolu emisí , tam tě napichují , ne na STK . Není normální , že všechny Galanty , které procházejí touto diagnostikou , vykazují stejné závady . Motor 6A13 má rozdělovač , ale diagnostika jej bere jako cívku některého - 3.- válce .  Přitom cívka rozdělovače není v diagnostice  Galantu .    I když koukám na profil Berzelia , jeho dvoulitr má cívky - ale 2 pro 4 válce , tudíž by musela být načtená chyba na 1. a 3. válci . - říkám , Esitronic stojí za h.... !   A přitom auta z výroby do roku 2000 nepodléhají diagnostice OBDII , tak jaké načítání .


Zdarek Pepe,no taky si myslím že je chyba spiš v te jejich diagnostice, kazdopadně jsem pro sychr objednal káble bo ty jediny sem na aute nemenil a ŘJ zapalovaní nebo co to je..nebylo to zas tak drahy.Kazdopadne diky všem za rady zkusim to vyblikat sám, vymenit kable a tu jednotku či co a pak  uvidim.Jináč pepe je to 2.5 žralok ale asi ho jeste nemam v profilu.Puvodně auto Mychaka.Ale s dvoulitrem mě STK čeká taky za chvilec :evil:


Offline Berzelius

Jinak k tomu načítání bylo kolegovy řečeno že jakmile mu ty autodata (asi ty ESI) ukažou že to auto ma OBD zasuvku tak se musí vyčítat...bo obě auta mám předface. dvoulitr je jeden z prvnich žraloku pry listopad 1996 a 2.5 je 1997 takže asi tak


Offline Sir Dag

taky mám předface a na jedné stk se mi napojovali a na druhé ne...záleží na místě..Jinak s tou diagnostikou má Pepe asi pravdu.. protože tu haldu chyb mi ukazovala Boska..mám od nich i screen vytisklý..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Jinak k tomu načítání bylo kolegovy řečeno že jakmile mu ty autodata (asi ty ESI) ukažou že to auto ma OBD zasuvku tak se musí vyčítat...bo obě auta mám předface. dvoulitr je jeden z prvnich žraloku pry listopad 1996 a 2.5 je 1997 takže asi tak
Ale ani jedno auto není vybaveno diagnostikou OBDII , pouze EOBD - a to je něco vzdáleně podobné .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

rozdíl EOBD a OBDII ?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue