Tohle není problém Galantu, ale Bosch ESI tronic diagnostika . Ta stojí za kulové . Zkus vyměnit stanici na kontrolu emisí , tam tě napichují , ne na STK . Není normální , že všechny Galanty , které procházejí touto diagnostikou , vykazují stejné závady . Motor 6A13 má rozdělovač , ale diagnostika jej bere jako cívku některého - 3.- válce . Přitom cívka rozdělovače není v diagnostice Galantu . I když koukám na profil Berzelia , jeho dvoulitr má cívky - ale 2 pro 4 válce , tudíž by musela být načtená chyba na 1. a 3. válci . - říkám , Esitronic stojí za h.... ! A přitom auta z výroby do roku 2000 nepodléhají diagnostice OBDII , tak jaké načítání .
« Poslední změna: 19.04.2017 - 14:49:15 od pepe »
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001