chalani...jsem zas něco objednal...no zkrátka..udělám objednávku...čekám čekám a nic...tak po 17 dnesch napíši mejl jak to vypadá..odpověď očekávám a nic..dostanu ji až po čtyřech dnech..a dostal jsem velmi zajímavou odpověd...tak jsem jim napsal ještě lepší
Já napsal:Dobrý den,
jak to to vypadá s objednávkou?
Děkuji
Moje jméno
Odpověď shopuDobrý den,
u Vaši objednávky děláme maximum, aby byla doručena do vánoc. Za neobvykle delší doručovací čas může každoroční prosincový shon, kdy se nasbírají ne, jen malé objednávky, ale i veliké firemní zakázky. Když se to vynásobí sníženou spolehlivostí dopravců, kteří také jedou na 200%, prodlevy jsou na světě. Prosím Vás o trpělivost. Vaši objednávku máme v evidenci a je zařazena do výroby. Děkuji velmi. Kéž nás provází pohoda.
jejich podpis bla bla
Tak jsem napsal:DDobrý den,
dlouze jsem přemýšlel jak vám odpovědět. Nechtěl jsem si kazit dovolenou. Nicméně mluvíte o nezvykle delší doručovací době, o prosincovém shonu. Mluvíte o snížené spolehlivosti dopravců.
Upřímě. Balíky posílám třikrát do týdne a ikdyž je prosinec, bylo těsně před vánoci, za tři dny byl u příjemce. U dopravců chyba není a je od vás velmi sprosté je takto špinit. Zě se snažíte zakázku vyřídit tak, abych ji měl do Vánoc...ale mě Vánoce vůbec nezajímají. Objednávku jsem vytvářel v listopadu. 17 dní se nic nedělo a tak jsem slušně napsal. Za prvé. Pokud se tak dlouze nic neděje nebo víte, že nestíháte objednávku vyřídit, kontaktuji zákazníka. Není možné ani přípustné, aby se zákazník musel doprošovat odpovědi a informací co a jak. Přesto jsem se zeptal jak to s objednávkou vypadá. Dostal jsem od vás douhý e-mail který ovšem neobsahuje odpověď na mou otázku. Ptal jsem se jak to s objednávkou vypadá a z vašeho mejlu mohu vyčíst je toto "Vaši objednávku máme v evidenci a je zařazena do výroby. " Takže teprv děláte vrt k ropě. Posléze ji začnete těžit. Pak zpracujete na pěnu atd. Jak si to mám představit. Upřímě Váš e-mail mě neskutečně pobuřil a mám o vaší firmě spíše mínění, že své klienty Ignorujete. Pokud je má objednávka pro vás malá a nezajímavá, tak to řekněte rovnou.
Ptám se tedy podruhé a znova. Jak to vypadá s objednávkou.
Děkuji, s pozdravem a přáním hezkého dne
Moje jméno