GalantWeb

To naše vtípkování aneb volný pokec

Offline Sir Dag

tak EGR je věc co stejnak je u motoru navíc..respektive malé kurvítko :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Werewolf66

tak u 2.0 a 2.5 egr moc neskodi....horsi je to u 2.4 gdicka....ale tam za to muze i to ze je to primovstrik
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Takže,zase je to o evrops. emisích.Pořídit "silnější " řj a mít minimum katalyzátorů a jedem. :-D Ale ne na STK. :-D


Offline Drak

na STK to projde bezproblému. Mám s VR4 lepší hodnoty, než mají pro evropskou 2.5 atmosféru, podle které to měří.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
se z toho už  picnu.  :-D
Pepe,jak 100 ho ven?(přidat výkon ale být emisně v mezích)? :-D
PS. kolik okanů má japonský benzín?Třeba v us se běžně jezdí na 91
« Poslední změna: 13.08.2018 - 21:47:11 od Rob »



Offline Pepe

 Ale vše je dáno ECU . Program je vytvořen pro benzin  95 oktanů , cokoli tam perete s vyšším oktanovým číslem a není upraven předstih , je to víte k čemu . Protože palivo s vyšším o.č. hoří déle , tak vše co potřebujete využít , letí komínem do pryč .

https://www.autorevue.cz/zmerili-jsme-benzin-s-oktanovym-cislem-95-98-a-100-vysledek-prekvapil
« Poslední změna: 13.08.2018 - 22:34:16 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Tak Vr-ko..jasně..více vzduchu ve válci..více to schoří- respektive lépe...tak Chápu Draku, že máš menší emise...to je jasná.. :)
Ještě před rokem jsem byl na motory dutej jak roura..Ale tenhle rok študuji Pepe :D :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Bayern

Ale vše je dáno ECU . Program je vytvořen pro benzin  95 oktanů , cokoli tam perete s vyšším oktanovým číslem a není upraven předstih , je to víte k čemu . Protože palivo s vyšším o.č. hoří déle , tak vše co potřebujete využít , letí komínem do pryč .

https://www.autorevue.cz/zmerili-jsme-benzin-s-oktanovym-cislem-95-98-a-100-vysledek-prekvapil

já když ho vezmu tak jen protože to má mít  čistíčí účnky... zejména teda OMV sto oktan, ale taky se musí nechat, že si potom připadám jako závodník   :laugh:


Offline Pepe

 :mellow: není nad pocit závodníka  :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

 Takže auto na okruh .     :angry:    Je to pocitem výkonu  nebo jen pocit dobrého benzínu a motor šlape ? Já to posoudit nemohu , protože LPG  :-D   . No a kdybych tam dal 98 -100 oktan benzin , tak se v nádrži za 8 měsíců zkazí . :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
pocitově to bylo právě naopak,když jsem po letech vzal plnou 95tky a bylo to línější při akceleraci.


Offline Pepe

 Taky je možné že se pletu - zaměňuji odolnost vůči klepání delším hořením . To by odpovídalo situaci , kterou popisujete a já jsem tele  :P   
 Na druhou stranu - mé auto jezdí s pozměněnou mapou předstihu
« Poslední změna: 14.08.2018 - 21:33:01 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

 Nebyl  :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

 Řekl bych že ano a je to příjemné . :angel:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Někde mám snad ještě aplikaci do mobilu na elm 327,ta ti ukazuje na kolik kw momentálně jedeš. ^_^


Offline Pepe

 Z čeho snímá data ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001