GalantWeb

Na zasílání obrázků při chatování

Macko · 1107 · 300009

Offline Pepe

Pro Trewora a Fabregase :    jde o díl 51054 L + R
« Poslední změna: 18.04.2017 - 19:23:47 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Sání pro montáž LPG - doporučeno - trysky se navrtají do dílu 11400
« Poslední změna: 18.04.2017 - 20:35:50 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Mám tu klíče od westafalie, ale ty jsou z jineho auta. Tak uvidíš no
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Není na klíčku vyražen kód ?  Hledám s kodem 116
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
No,vlastně to sem nepatří,ale na jiném klubu nevědí.
Je to stropní konzole (palubní PC) a jsou 3 druhy.Auto umí pracovat i s tou nejvyšší verzí,která umí kompas,dojezd,pak to na tebe řve,že ti dochází benzín,spotřeby okamžité a prúměrné,otevírat až 3 garážový vrata (když se podaří spárovat),monitorovat tlak ve všech 5ti pneumatikách (pokud máš čidla v discích),nabídne ti výběr,jestli centrál má fungovat na blinkry,vnitřní osvětlení nebo nechat svítit parkovačky/potkávačky ještě 0,30,60 nebo 90 sukund a ještě pár drobností- servis,.....Je fajn,když to funguje a mě štve jakýkoli světýlko,který nesvítí!!
Budu muset na Ebay.
Jedná se o grand cherokee WG,sorry za spam. :'(

já bych to jako spam neviděl-.... :-D  ](-: ](-: ](-: ](-:
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Řekl bych , že tohle neopravíš , vyměnit .
Vyměněno za jiný displej bez černé skvrny a už to ukazuje i kompas. :mellow:


Offline Pepe

LPG spaliny a proměna olejů :   Trewor asi četl tohle :Minimální tvorba karbonu v motoru při použití LPG se uvádí jako velká přednost skoro všude, ale to je jen jedna strana mince. Velmi málo se ví, že ve skutečnosti je to trochu jinak. Aby se karbon neusazoval v motoru, kde by to vadilo (např. na pístních kroužcích), motorový olej obsahuje tzv. DD-aditiva, která jej rozpouštějí a smývají. Pokud se však pro LPG použije běžný motorový olej, stejný jako pro benzín, jeho životnost vlivem spalování LPG je snížena zhruba na pouhou jednu třetinu (!). Motor proto vyžaduje speciální motorový olej s výslovnou specifikací "pro LPG", resp. "pro plyn" Tyto oleje musí obsahovat hlavně jiné typy DD-aditiv. Důvod k tomu a druhá strana téže mince je v tom, že namísto karbonu při spalování LPG nebo CNG vznikají v motoru vlivem odlišnosti paliva a spalování tzv. nitrózooxidační úsady, které jsou velmi tvrdé a houževnaté a pro motor ještě škodlivější než karbon, protože přispívají k oděru součástí. Použitá aditiva oleje by měla tyto úsady odstraňovat a navíc by měla být tzv. bezpopelná, aby sama nezvyšovala abrazivní opotřebení motoru. To bohužel nesplňuje některý tuzemský olej. Rovněž antioxidační a antikorozívní aditiva v oleji mají být přizpůsobena provozu na plyn. Výsledkem může být, že za dobrý motorový olej pro provoz na plyn automobilista zaplatí více.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

Primárně nejde o samotný LPG, ale o obsah sýry a další nečistoty v něm, respektive o jejich spaliny - kyseliny. Víme jak je to u nás s kvalitou paliv.
Já tuhle koukal do manuálu pro 6 nebo 7 g Galanta a pro náročnej provoz (prašno, trvalej provoz ve městě, pravidelný ježdění naloženej a s vlekem a závodění samo Mitsu doporučuje zkrátit výměny oleje na 3000mil/4800km a filtr každou druhou výměnu. Při normálním provozu na správnej olej, tedy 10W40 splňující normu SL ale ideálně nejnovější SM/SN nemá smysl měnit po míň jak 10t bez ohledu na palivo.
Normu splňující olej Starline vyjde ani ne na 400 za 5l a filtr stojí kilo, takže i při výměnách po 4800km je to 9halířů na km což je zanedbatelnej náklad.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

 Protože se zde bavíme o " plynné fázi" použití LPG jako paliva , nemůžeš tuto porovnávat s kapalným LPG , kdy do vstřiků a spalovacího prostoru jde kapalný LPG . V reduktoru , kde se kapalina zahřívá a proměňuje v plyn , se dost těchto pevných částic usadí na stěnách reduktoru a nepokračují v tak velkém množství do vstřiků a  spalovacího prostoru . Ale jsou to jen mé domněnky po kontrole systému LPG . Myslím si , že více nesourodých částic obsahuje benzín , než LPG .  A za druhé - neporovnávej soutěžní provoz motoru s běžným použitím motoru v silničním provozu . Nikdo z běžných řidičů nejezdí na hraně omezovače otáček a pod plným zatížením - plyn na podlahu . To se pak mění olej po závodě .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Strejda

Nevíte někdo kde sehnat to co má místo mlhovek?
Dost o tom uvažuji


Offline elkappi

Co delate takhle pri nedeli
Galant navždy a FTO


Offline Trewor

Kluci s LPG vyfoťte mi prosím kde máte plnění pod víčkem nádrže. Díky
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline elkappi

Pokud narazíte na stranové ráčnové klíče nekupovat. Nejde s nimi povolovat nebo dotahovat, naštěstí je mám ze státního :D
Galant navždy a FTO


Offline Sir Dag

očkové ráčnové klíče..s tím se dá povolit i utáhnout .-)
ale tak od toho jsou havně normální očkové či stranové klíče...ráčnové ti pak jen pomáhají, aby jsi nemusel jak pitomec pořád nasazovat klíč
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline elkappi

Prohlídni si pořádně ten klíč je stranový ráčnový (je tam takový zobáček který umožňuje přeskakování)
Jinak mě točení klíčema z velké části živí nejlepší račnové klíče co jsem zatím měl jsou od CIMCO co do výdrže to do obsahu sady
 
« Poslední změna: 17.05.2017 - 21:33:23 od elkappi »
Galant navždy a FTO


Offline Pepe

Mne by spíš zajímali klíče na převlečné matice palivového potrubí .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

už mam :D
koupil jsem si .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Snad je to vin
Na Jeep fóru nevědí.


Offline Pepe

 Bez barvy :
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe