GalantWeb

Na zasílání obrázků při chatování

Macko · 1107 · 299909

Offline Sir Dag

Kterej exot to vymyslel do nádrže.......teď se docela bojim jezdit čéče.... :D Nikdy nevíš co kde všude na autě je...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Proč myslíš, že se poměrně často setkáš s tím, že nový auto shoří?

Vodou v ostřikovačích to nebude :D

A ono zase zapálit benzín taky není úplně sranda, si to zkus. Bez otevřeného plamene to jde o dost hůř, než bys čekal. Cigaretou, doutníkem bez šance uhlíkem z grilu dost záleží na velikosti a jestli mu zvýšíš teplotu pořádným rozfoukáním. Elektrická jiskra je pak docela sranda v tom, jakou má energii.

Nafta je absolutně bezproblémů i s otevřeným ohněm, tam bych se vůbec nebál.

Ten konektor bude z nehořlavého plastu a dost přesně lisovaný (tedy bez šance na kontakt s benzínem nebo i výpary), takže bych se nebál.


Offline Sir Dag

já jo, když je tak rozškvařenej...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Často je to u aut , kdy majitel natankuje za 500 ,- a myslí si , jak šetří .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
To mi přijde zvláštní. To by potom ale nebylo na kontaktu jen na jednom pólu. Kdyby se škvařilo celý palivový čerpadlo, tak by to vypadalo jinak....


Offline elkappi

Venda_K zde je foto jak to vypadá po rozebrání. Já to rozebral tak že jsem to po každé jízdě odnášel domů
Galant navždy a FTO


Offline Venda_K

Tak jsem si dnes dojel do ČB pro nádherná 17'' kola. Vyrazil jsem ve 13,10 a zpět domu jsem dorazil kolem 16,30. Před tím než jsem vyrazil jsem si zkontroloval tachometr. Bylo najeto 182km. Po příjezdu domů jsem měl 381km. Rafička benzínu byla 2mm nad druhou čárkou od písmene ,,F." Zastavila se přesně v půlce. Když jezdím normálně do města za prací a zpět, tak mám najeto přesných 300km +/- 2km a jsem přesně v půlce nádrže. Cestou se mi zase rozsvítil check engine. Vyblikal jsem chyby 11, 13, 14 a 25. Za chybu 14 si mohu sám. Protože jsem se snímačem polohy škrtící klapky po příjezdu hýbal s nastartovaným motorem, aby jsem věděl, kdy se začne otvírat elektromagnetický ventil a tím se začnou zvyšovat otáčky, proto abych nastavil správnou pozici jsem potřeboval mít motor ohřátý na provozní teplotu a po takové cestě rozhodně byl, takže jsem neotálel a snad jsem jej nastavil správně. Dále jsem vyndal váhu vzduchu a propláchl ji čističem na brzdy. Nevypadala že by byla od oleje z filtru, ale i tak jsem to radši udělal. Nechal ji na sluníčku vysušit, a pak jsem se jel s tátou projet. Check engine nezhasl. Ještě jsem nezkusil restart ECU (odpojení baterie), takže ji odpojím zítra a uvidíme co bude. Ještě se mi přihodilo při odpojování váhy vzduchu že mi modrý plast (viz. obrázek) zůstal u konektorů ve váze vzduchu. Nasadil jsem ho zpět do konektoru k ECU. Při nejhorším vyndám váhu vzduchu z toho druhého, který je určen na náhradní díly ;)
« Poslední změna: 28.09.2018 - 22:30:57 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Venda_K

Takže po restartu ECU se mi sice zase rozsvítil check engine, ale tentokrát už jen chyba 11. Takže jsem asi senzor polohy škrtící klapky nastavil správně. Teď jen vyměnit lambdy a uvidíme co na to ECU s check engine, ale to už bude asi poslední chyba k vyřešení.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

 https://www.nejlevnejsi-aditiva.cz/306-bg-4073-mass-air-flow-sensor-cleaner-85g.html
 tohle jsem našel , pozdě . :undecided:  takže nakonec jsi zůstal při lambda sondě .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Daneczek


Offline Pepe

 http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishi      Tady si podle VIN-ka najdeš díl který chceš na výměnu a ve sloupci pod obrázkem najdeš OEM číslo (MD,,,,,,,) a tohle číslo zadej do vyhledávače - něco se vždy najde .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Venda_K

https://www.nejlevnejsi-aditiva.cz/306-bg-4073-mass-air-flow-sensor-cleaner-85g.html
 tohle jsem našel , pozdě . :undecided:  takže nakonec jsi zůstal při lambda sondě .
Heureka!!! Check engine dnes po výměně přední lambda sondy a ujetí 8km zhasl. Teď mě bude zajímat spotřeba. Lambda vyměněna, výfuk utěsněn, škrtící klapka vyčištěna, váha vzduchu vyčištěna čističem brzd a nový sportovní vzduchový filtr. Od příštího tankování měřím. Většinou mi vycházelo 600km na nádrž => spotřeba 10L/100km klasika. Ještě jsem si osadil nové držáky trubiček v přední a zadní části, aby se o sebe holky neproklepaly. Viz. foto.
« Poslední změna: 02.10.2018 - 21:44:19 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Sir Dag

Jinak co se tyce spotreby...zalezi jak mas naucenou jednotku... ;)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Venda_K

Jinak co se tyce spotreby...zalezi jak mas naucenou jednotku... ;)
Tak ji restartuji po příjezdu domu.  -_-
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

Jinak co se tyce spotreby...zalezi jak mas naucenou jednotku... ;)
Hodnoty zapsané v mapách ECU se nemění .Jde jen o to , v jakém otáčkovém režimu je využíváš .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Venda_K

Hodnoty zapsané v mapách ECU se nemění .Jde jen o to , v jakém otáčkovém režimu je využíváš .
Aha, tak asi si udělám výlet.  :-D :evil:
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

 Do Prahy bys jezdil zbytečně , nějak se nemůžu dopracovat k definicím ECU dvoulitrů a tím pádem mapy motoru nelze zobrazit . Popisuji tudíž mapy ECU dvaapůllitrů . 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jeníček

Tak je to jasný, Vendo, teď si musíš koupit větší motor :D
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline Sir Dag

Hodnoty zapsané v mapách ECU se nemění .Jde jen o to , v jakém otáčkovém režimu je využíváš .

To je pravda..pokud ovšem po výměně baterie či resetu (kdy si jednotka sbírá hodnoty) autí "blbě" zajede..tak má člověk na 500 až 1 000km vystaráno na vyší spotřebu než se autí (jednotka) srovná jak má .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue