Tak to jsem v prdeli, protože jsem klapku vyčistil a měl jsem zvýšený volnoběh. Abych ho neměl pořád kolem 1100 o/min (a to jsem stál na místě a nepoužíval jsem klimu, točil volantem, nebo dojížděl na křižovatku).Takže jsem to vyřešil tak, že jsem hnul s TPS senzorem do prava (ve směru hodinových ručiček), abych snížil volnoběh (když koukáš do motoru a jsi čelem k motoru proti směru jízdy). Podařilo se. Do nedávna to jezdilo v pohodě, jen jsem měl horší starty. Nastartoval jsem vždy až na podruhé. Jezdit se s tím dalo a volnoběh při dojezdu na křižovatku byl vždy vyšší a to i v případě, že jsem měl vyřazeno a zapnutou klimatizaci. Tak hold multimeter, workshop manual a měřit volty 400 až 1000mV, odpor 3,5k až 6,5kOhmu. Měrku 0,45 mezi dorazový šroub a doraz škrtící klapky, aby jsem nastavil spínač, který říká řídicí jednotce kdy jedu na volnoběh. Hold za blbosti se platí. Třeba přijdu na to, jak seštelovat volnoběh bez použití MUT-II