GalantWeb

Záhadný zvuk ?....

Offline Pepe

 U toho zvuku - dvoulitr - přijde mi to jako zvuk ložiska - napínací kladka . To pohasínání a rozsvěcení žárovek má na starosti nízký volnoběh- motor běžel na 600 - 650 otáček a to je pro dvoulitr málo . Altík po startu a teplotě 55°C dával 14,15 V   , ale jak se motor zahřál tak šli točky dolů a objevovali se kontrolky.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Teď nemyslím zvuk,ale kontrolky...špatná kostra?


Offline Sir Dag

pánové jinak..otáčky jsou malé, protože motor něco "brzdí" Do nehody vše naprosto v pořádku..tudíž chybu nebudu hledat na obtoku klapky..Do nehody vše v cajku, točky, kontrolky, žádný zvuk..Pak pojď škarpa..výměna olejové vany a toto. Podle mě přímá souvislost.

To filip..dělá i při zařazeném kvaltu..Ten zvuk je pořád jakmile motor beží..jen při vyších otáčkách je prostě lépe slyšet..protože "kolíček o drátek brnkne víckrát za minutu"

Nebudu řešit kontrolky zvýšením otáček....Protože tím neřeším vadu (zvuk). Je to přímá souvislost..pídím se po zvuku co ho dělá..to se dá do kupy a tím bude vrnět i správně motor a kontrolky nebudou. Toto byla jen nápověda jak se celá věc chová.

PS: problikat závadu nelze, protože kontrolky se rozsvěcují a zhasínají a rozsvěcují respektive mžourají..a kolísá jejich svit..Prostě ve velmi krátkém intervalu se zapíná a vypíná kontrolka. Protože chyba je, najednou neni a pak zase je.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Filda223

na tak ono musíš počítat s tím že jak si nalít do škarpy tak dostalo celý auto ránu ne jenom že je vana v kopru, vem si že v tu chvíli dostaly zabrat všechny silent-bloky a některý se mohl po čase utrhnout, určitě by bylo dobrý zkoumat to ve dvou lidech, jeden u motoru a druhý si bude hrát s plynem, kouknout kde se co hýbe co se opírá, jestli se některá část neuvolnila atp ;) takhle se radí dost těžko  ](-: btw už si to teda hodil k Pepemu ?
I´m way to exhausted.


Offline Pepe

Teď nemyslím zvuk,ale kontrolky...špatná kostra?

Ono to vypadá jako pokles napětí a tlaku oleje . Protože snížením otáček problikává mazání a kontrolka motoru . Mazání může reagovat na snížený tlak a check engine na chudou směs . Ale s tou kostrou je to dobrý tip . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Ještě k tomu "přibrzděnému motoru .  Když jsem zapojoval baterii z5 do auta po nabití , nedělal jsem reset ECU , tak laskavě přestaňte psát o přidřeném nebo příbrzďovaném motoru . V této kilometráži se může vyskytnou plná prdel závad- od ucpaných vstřiků až po palfiltr  .  Zvuk podle mne - odhad podle záznamu - jde od ložiska napínací klapky , Protože při prohnutém upímání sacího koše by se poškodilo olejové čerpadlo , na jeho tělo je koš připevněn . Další povídání pouze v Letňanech - nad autem .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Nic vezlém..můj názor je, že kostra neudělá takovýhle ošklivý zvuk..Nu nic..Bude se muset experimentovat a zkoušet. Jako to dělám teď. Bohužel mé znalosti už zde končí a tudíž musí nastoupit někdo kdo rozumí motoru. Já jsem tu dodělal zbytek co se týče interiéru, čištění klimi atd. Navíc přichází zima a na zahradě tu nic dělat nebudu..To mi stačilo před dvěma lety s výměnou převodovky ve sněhu..Už nikdy víc.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Snižování tlaku oleje a rozsvěcení kontrolek nepřipisuj zvuku . Kdy přivezeš auto do Letňan  ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

já auto nikam nevezu..dneškem moje servisní úkony zkončili.. Udělal jsem vše co bylo třeba..Od výměny fitrů, čištění a dezinfekce klimi, letování hodin atd.
Dále mě bude čekat nástřik dutin, podvozku a takovýhle kravin..ovšem to po domluvě a hlavně když si to slečna zaplatí. Za pár hodin si auto přebírá..takže asi tak...jede, toubí bliká..to, že jí to dělá nějaké ptákoviny není můj problém..je ve stavu jede..ovšem upozornění, že to má řešit..a já jsem ten kdo to řešit neumí, protože na to nemá znalosti a čas to rozebírat.

Je to něco jako když ti někdo ukradne kolo..a já bych tam dal disk s píchlou gumou..V tu chvíli můžeš jezdit, ale upozornim tě, že maximálně do dalšího servisu jinak si odkrouháš disk..Tak nějak jsem to řekl jí..Klidně si jezdi, ale bůhví co se stane..Takže to řeš, ale ne se mnou..Můžeš se domluvit s tim človíčkem kterého jsi viděla a nebo navštívit jiný servis..To mě je šumák..auto jede..to, že škarpa udělala paseku ví..Do dneška pořádně neumí říci jak a co se vlastně stalo..Takže bůh ví co všechno dostalo na tom podvozku ránu.  ](-:

Nu nic..auto si přebere a ať se pak rozhodne sama zda se v tom bude dál šťourat a nebo bude chvíli jezdit a pak to bude řešit..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Díky za řešení a odpověď .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Správná odpověď je vydřené pouzdro vyvažovací hřídele ( přidřeno jízdou bez oleje ) a následné vibrace hřídele .    23.11. jsem opět rozmontoval vanu , vyčistil zanešený koš rozdrceným kompozitem z pouzder  a vibrace pokračují . Doporučení - buďto ihned oprava , nebo jezdit a později vyměnit motor . Ale je to na  hraně férovosti - dílnu nemám a v tomto počasí to venku dělat nelze .
« Poslední změna: 24.11.2016 - 09:37:14 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

Hmm ale ty se musej vyklepat podle mě z obou stran motoru a ten tedy asi musí ven ne?

A není jistota že nejsou chycený další ložiska, vačky. Takže bych jezdil dokud to tenhle motor vydrží a připravil si jinej kterýmu bych asi udělal hlavu a nějaký ty těsnění a rozvody dokud je venku, aby se na něj pak nemuselo dlouho šáhnout.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

Malý rozvodový řemen - náhon na vyvažovačku je pryč a motor přestal vibrovat . Jezdit a připravit jiný , jak píšeš , Trewore . Dag má druhý motor v záloze .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Ahoj..takže 2,5 V6..moc krásný zvuk od motoru..co s tím...
doporučuji spustit ve vlc..zkráka něco co to umí..
http://testog.beemee.cz/Galant.m4a
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 :angry:   tady bych sundal víka ventilů a vyndal zdvihátka , některé bude - budou   zničené .  Otvřením kontrolního víka oleje zjistit zdali se maže vršek motoru . Zdá se mi , že do zdvihátek nejde olej . Nemusí to být problém tlaku čerpadla , ale třeba se něco dostalo do kanálu pro zdvihátka .
« Poslední změna: 04.12.2016 - 08:35:53 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

 Má někdo jiný názor ?  Ať tomu maníkovi z Kutné Hory pomůžeme .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

mě to trochu připomíná zvuk 2.0..na kterým jsi se tolik vyřádil..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Dvaapůle nemá vyvažovací hřídele . U toho dvoulitru jsou přidřené - vymlácené lože .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

vzhledem k tomu, že to začne mlátit po přidání plynu a vyšších otáček a po ubrání to přestane, tak bych to odhadnul na pístní čep nebo ojnici a kliku.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Až tak daleko jsem nemyslel , ale tím pádem to je GO . A to to nemá moc nalítáno . ](-: ](-:

Jo, po opětovném poslechu přes sluchátka , páč jsem na některé frekvence hluch, se přikláním k tomu tipu .
« Poslední změna: 05.12.2016 - 15:54:58 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001