GalantWeb

Sigma 3.0 24v

Offline Pepe

Nech je vyčistit na přístroji ASNU .  Anebo domácí ultrazvukovou čističku. :undecided:   Třeba .....http://www.neptun-harfa.cz/Ultrazvuk/3051.html    cena je za 1. vstřik
« Poslední změna: 25.04.2016 - 21:31:51 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Pepe,co je na tom čištění tak drahý? :o


Offline Pepe

Přístroj na kterém se to dělá . Nejdříve se zkouší jak na tom vstřiky jsou a pak se teprve čistí a zkouší .
Ale jedna z možností : http://www.partsfan.com/partinfo/mitsubishi/MD162525
« Poslední změna: 26.04.2016 - 13:04:37 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe


Offline grafik

Tak Sigma stále stávkuje a cuká navíc svítí chyba vstřikovačů. vyměnily jsme tři sady vstřikovačů a pořád to dělá  ](-: Ale přišli jsme na to že když odpojíme baterku tak na půl hodiny motor naskočí pěkně a jede bez cukání ale maximálně tam minutu pak se zase rozsvítí kontrolka a motor začne cukat  ](-: zkoušely jsme dvě jednotky ale dělá to pořád.


Offline Pepe

Aby měly 2 ECU stejnou závadu není pravděpodobné  a chyba vstřiků --- jedině v přívodní kabeláži . Ale podívej se po snímačích polohy kliky a vačky .Ty udávají data pro vstřik a zapalování .  A co filtr paliva ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

A nebo ještě rozdelej jednotku a koukni jestli nejsou nafoukli kondenzatory
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Fabregas

V obou dvou jednotkach to vypada v poho nic spaleneho nic nafoukleho ale po restartovani jednotky pres celou noc ted ve skrtici klapce furt neco rachta chvily prestane a pak zase neco se tam nemuze nastavit se me zda...


Offline Pepe

Ve škrtící klapce se nastavuje podle ECU jen krokový motorek , který řídí volnoběžné otáčky v závislosti na teplotě motoru .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik

Tak jsme na to asi došly pootočily jsme tps senzor a cukaní přestalo i kontrolka už nesvítí


Offline Pepe

Při normální poloze plynpedálu se v klapce -přes senzorklapky- uzavírá okruh volnoběhu . Pokud to nesedí jak má, afto zlobí . Tak ať se daří .
Když si prostuduješ nastavení volnoběhu na Galantu , přijdeš na to , že klapka je stejná i v Sigmě .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik

Ano je to stejné ale nevím co mám propojit v obd 1 zásuvce abych mohl nastavit volnoběh nevíte někdo?


Offline Drak

v OBD zasuvce nic. Nekde na motorové příčce je konektor ve svazku (nejspiš modře označený), který se uzemní a tím se vypne změna předstihu. Jen si dej pozor, jsou tam ty konektory dva a druhy je + od benzínové pumpy pro její testování, tak abys nespalil velkou pojistku.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline grafik

takže mám uzemnit ten modrej a hnědej konektor a můžu nastavovat bissem ? modrej je tam jen jeden ](-:
« Poslední změna: 14.06.2016 - 18:12:50 od grafik »


Offline Drak

záleží z jakého je roku. První věcí je nastavit spínač volnoběhu TPS. Bud samotný spínač u staršího provedení a nebo nastavení snímače polohy klapky.

pokud má OBDII konektor - propojit 1 a 4, uzemnit hnědy a resetovat jednotku. Pak nastartovat a šroubkem v klapce nastavit cca 800.

pokud má OBDI konektor - propojit 10 a 12, uzemnit hnědy a resetovat jednotku. Pak nastartovat a šroubkem v klapce nastavit cca 800. V tomto případě by ale na klapce měl být spínač volnoběho zvlášt a ne ve snímači polohy klapky.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline grafik

je to rok 93 na klapce je jen TPS ale konektor mám jen OBD1. další věc je že to TPS když nastavím že když se trošku pohne klapka tak se rozpojí obvod, tak to právě cuká a střílí do výfuku. Takže TPS mám nastavené tak aby mezi aby mezi pinem 2 a 4 bylo 400mV


Offline Drak

Aha, takže máš TPS ze všema 4 pinama. Správně při zavřené klapce bys měl mezi pinem + a S naměřit minimalní odpor (max do 100 ohmů). Jakmile se klapka malinko pootevře, musí se kontakt mezi + a S rozpojit a naměřit nekonečný odpor. Jaké je tam napětí netuším, to jsem nikdy neměřil. 400mV je nějaký  naindukovaný napěti nejspiš.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline grafik

a ty obd konektory tam mám dva jeden normální obd 1 a druhý černý do kterého vedou jen tři kabely 1, 10, 12 takže jsem propojil tam 10 a 12 a volnoběh jsem nastavil. TPS jsem nastavil ale prostě to mírně pořád cuká když je TPS nastavené špatně tak to necuká divné  :D


Offline Pepe

Nedělá v tom paseku krokový motorek pod klapkou ? Ty bys měl zvyšovat nebo snižovat volnoběh ne nastavením klapky , ale šroubem obtoku vzduchu v tělese klapky . Přidáním nebo ubráním množství vzduchu otáčky stoupnou nebo klesnou .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik

Ano volnoběh jsem nastavil tím šroubkem pod zátkou a jede dobře ale prostě jak se přidá plyn motor cuká a taky ve vysokých otáčkách mu dochází nějak dech  ](-: