GalantWeb

Servis a bolístky u Fattalowo Galanta 2.5 V6

Offline Werewolf66

pokud pise ze je to na Legnum, tak ty sou myslim delsi nez je obycejna V6....aspom myslim :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

Na vr-4 jsou jiný hydrostely.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Trewor

http://www.teamdynamics.cz/teamdynamics_cr/fitmentmakesearch.html
Tady zvolíš Mitsubishi a pak Galant estate, Legnum, 96-06 a vyblije ti to tyhle kola/gumy:
OE Tyre: 205/60R15
OE Rim: 6 x 15
OE Offset: 46

7 x 15   205/60R15 245/50R15 225/55R15 195/65R15
PRO RACE 3
6.5 x 16   205/55R16 225/50R16 215/50R16
CYCLONE
7 x 16   205/55R16 225/50R16 215/50R16
MONZA R
MONZA RS
PRO RACE 1.2
7 x 17   215/45R17 225/50R17 225/45R17 205/50R17
CYCLONE
JET
MONZA R
MONZA RS
PRO RACE 1.2
PRO RACE 3
7.5 x 17   215/45R17 225/50R17 225/45R17 205/50R17
IMOLA

Napiš jim jestli k těm tvejm kolům maj typovej list pro Mitsubishi Galant řady EA_ rok výroby 1996-2003. To že jsou v jejich konfigurátoru,nebo že jsou schválený bůh ví kde ještě nic neznamená. Je třeba nějaký v česku akceptovaný schválení jako německý TUV a jejich prohlášení o schodě (českej úředník bez něj nevezme něco co je v němčině, anglině atd)....dále tak jak psal Drak.
Když by to měli tak ať napíšou všechny rozměry gum co uváděj. Z Mitsubishi jsou origo jen 215/40R17 a 215/45R17
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Jasný, chápu. Odpověď od Mitsubishi zastoupení mám, ať pošlu techničák.... A že jinak za 2tis. To mi přijde jako celkem pálka za jedno razítko a muří nohu. Jen doufám že to bylo v CZK a ne EUR  :P

Jo a abych nezapomněl... Objednal jsem si olej Valvoline Durablend na eshopu kupoleje.cz a přišla sice pětilitrovka co vypadalo jako originál Valvoline, ale všiml jsem si, že je okolo víčka olej a víčko se dá vyšroubovat poměrně jednoduše bez porušení pečeti (protože na ní bylo už poznat, že to někdo někde otvíral. Zbělení plastu pokud ho vystavíte mechanické síle.), když jsem to odšrouboval tak bylo další překvapení. Fólie která je normálně přes víčko nalepená, byla částěčně otevřená (velmi jemně / chytře aby to nebylo na první pohled poznat). A celkově byla plastová láhev podivně polepená nálepkami Valvoline (jak kdyby konkrétní lahev někdo používal rok na přenášení oleje. Nálepky byly odstáté s divným nálepkovým lepidlem). Takže jsem vrátil zpět jako přebalovanej / pančovanej olej. Obchod tedy nedoporučuju. Sice ceny mají nejnižší, ale pochybuju, že prodávají originální olej. Působil na mě jako dobře zamaskovaný vyměněný obsah. Tak si dejte pozor.


Offline Sir Dag

2 tisíce mi přijde taky jako pálka..ale když si vezmeš typový list a budeš za něj platit někomu bokem..tak je to přes litr..Tak se ptám..přijde ti 2tisíce za ofiko razítko od mitsu hodně...

Mě teď ne...a pokud mi ho dají..tak jdu do toho
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Jooo jasný. Pokud dostanu papír od Mitsubishi, že je to ok a pak dám ještě nevím kolik na úřadě...

S typovým listem by mě to vyšlo asi na podobný peníze. Typový list ???kč, STK ???kč a úřad ???kč.

Myslím, že bych se dostal na podobnou částku s tím rozdílem, že bych měl víc běhání.


Offline Sir Dag

úřad 50kč..ale tento poplatek dáš i s typovým listem .-) Jedná se o změnu zapsání do velkého TP.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Werewolf66

Jooo jasný. Pokud dostanu papír od Mitsubishi, že je to ok a pak dám ještě nevím kolik na úřadě...

S typovým listem by mě to vyšlo asi na podobný peníze. Typový list ???kč, STK ???kč a úřad ???kč.

Myslím, že bych se dostal na podobnou částku s tím rozdílem, že bych měl víc běhání.

a nezapomen ze pokud sezenes typovej list, tak s tim musis na technickou.....coz jsou 300-400kc :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Podobné téma o Galantu ´97 jsem zaregistroval na mišiklubu od uživatele JIVESJ - taktéž z Plzně . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Podobné téma o Galantu ´97 jsem zaregistroval na mišiklubu od uživatele JIVESJ - taktéž z Plzně . :undecided:

Však to je můj příspěvek  ^_^

Dnes co jsem studoval podrobnosti o srazu... Oni jsou tyhle weby konkurencí a nemají se rádi?  :laugh: to čumím. A já si myslel, když v jednom příspěvku bylo slovo galantweb a mi nešlo odeslat, že mám problém s připojením  ^_^ Ježkovi woči, tak to budu asi vyvrhel teď u obou komunit, ne?  :D
« Poslední změna: 23.04.2016 - 13:21:53 od FattalError »


Offline Sir Dag

nám nevadí se bavit o webu mitsubishiclub..respekti vě většina znás tam začla a pak se sešla tady :D
Proč..protože jsme galanťáci a jsme tudíž na jednom místě a hlavně skvělá parta. Je tu pro nás živěji...

No ovšem někteří (a tak to bývá všude) nemají rádi galantweb a i jihočeský mitsu klub. Takže za výroky, pozvánky k nim/nám jsou prostě bany. Jako ve školce..do kouta.. :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Připadá mi to tak  ^_^

Můžeš být kamarád jen s náma, s nikým jiným kamarádit nemůžeš  :laugh:

Nějak mi to nejde na rozum  :roll:


PS: Aktualizoval jsem stav servisu
http://www.galantweb.com/index.php?topic=3966.msg52585#msg52585
« Poslední změna: 23.04.2016 - 16:40:27 od FattalError »


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Tak už mám nadobro vyřešený problém se spojkou. Ve jménu cti, po uznání neschopnosti držet kvalitu řazení má spojka spáchala důstojnou sebevraždu po Japonsku - Harakiri...

Má to i tu výhodu, že mám teď větší páku pro řazení :)



Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Ahoj.

Po dlouhé době jsem se dokopal k příspěvku, hlavně proto, že se mi objevil na autě problém, který nevím jak pořádně identifikovat.

než to pustíte, tlumte si zvuk na PC, aby vám to neurvalo hlavu. Je to celkem dost nahlas a samotné startování začíná cca od 29sec.
https://uloz.to/!Eg7L2vQye/record20160803073009-ogg

Je to o dvou zvukách. Jeden se objeví při startování, ostrý kovový zvuk. Ten se občas objevil při startech, když auto stálo delší dobu a byla ještě v noci zima, nyní to je ale i když je v noci 20°C a přes den na to praží slunce, tak taky. Při zahřátém motoru, nebo když auto stojí cca hodinu/dvě, tak ten zvuk slyšet není vůbec. S delším časem se ten zvuk zintenzivňuje.

Druhý zvuk (v nahrávce je nejlépe slyšitelný v čase od 42sec do 50sec je takový šramocení při běžícím motoru, který zmizí při šešlápnutí spojky. Nejsem si jistej, zda je to ložisko převodovky/spojky nebo čeho.

Hodila by se mi rada, co to je a taky jestli máte tušení, kolik to bude cca stát opravit. Kdybyste měli i reference na servis v okolí Plzně, budu moc a moc vděčný.
« Poslední změna: 03.08.2016 - 23:02:38 od FattalError »


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

Závada na starteru - zůstává viset v záběru . Chce to opravu nebo vyčistění volnoběžky.  Druhá věc je spojená s ložiskem spojky . Ložiska převodovky hučí a přestane to po sešlápnutí spojky . Vyndat starter a vyměnit spojku .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Tisíceré díky za radu, dám to do servisu a uvidim co bude. Doufám že mě neojebou



Offline Pepe

 Mám tomu rozumět tak , že jezdíš s novými ložisky v převodovce ? :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001