GalantWeb

Vibrace při akceleraci

Offline Pepe

 základní diagnostika vnitřních homokinetických kloubů - u převodovky - je zalehnout pod auto ( nejlépe na nájezdech )  a uchopením hřídele zkusit vůle do všech stran . Zdravý kloub nemá žádné vůle - kromě podélného posuvu . Opravu - výměnu , lze provádět i bez demontáže kompletního kloubu z převodovky -výměnou tripodu na hřídeli . V případě , že jsou vymlácené plošky po vadných ložiscích tripodu , je nutné tento díl vyměnit celý ( kloub) .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline maxx2

a vôla v smere otacania poloosi zpredu dozadu, myslim v smere tocenie kolesa? ak ano aka velka?
Mitsubishi Galant 2,4 GDI


Offline Pepe

 Vůle ve směru otáčení žádná nebo 1°. Cokoli větší je problematické a dochází k zaklepání materiálu - od toho ty plošky .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline maxx2

v tom pripade je to jasne. ja tam volu jak prasa.takze volba jasna. nove klby pokial sa nerozletia niekde na ceste.bol som v tom ze vola v smere otacania nemoze vadit. vdaka za radu
Mitsubishi Galant 2,4 GDI


Offline Pepe

 to je právě ta vůle , která způsobuje kmitání - vibrace ve směru otáčení . Až to rozebereš , najdeš na tripodu dost vyběhané - vymlácené jehlové ložiska - jsou 3 , proto tripod .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline maxx2

myslis ze to moze sposobovat aj te ze ked auto po nejakej dobe statia napr. pocas toho ked som v praci cca 8 hod. sa po rozbehu v malej rychlosti sprava ako keby boli nakopnute kolesa, ze to ide ako po schodoch?
Mitsubishi Galant 2,4 GDI


Offline Pepe

 Je to možné . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Nevím zda jsem tě pochopil správně..ale ty si stěžuješ na vibrace při brždění a zároveń takové kopání jako kdyby to jelo po schodech při pomalém rozjíždění? Pokud to dělá toto..tak cca po dvou tisících km mi vypadl šroub ze třmenu..Respektive šroub držáku desek který je šroubovaný do těhlice..tím, že je povyotočený dochází k obrovským vůlím a třmen se zasekával o kotouč...

Jelikož mi celkem dvakrát šroub vypadl a dvakrát se povyotočil.. (4x závada se šroubem). A vždy stejný průběh. Určitě bych se podíval tam..pokud nic nenajdeš, aspoň budeš v klidu,že tohle máš ok :)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline maxx2

brzdy su v poriadku. z toho co spominas obavy nemam. tiez som si najskor mysl,ze to budu robit zvlnene kotuce ale po ich pretoceni na sustruhu sa to  o malinko zlepsilo,ale stale tam je nieco neklidné. takze vzhladom na to ze klby maju volu aj v smere otacania tak sa to pri brzdeni jednoducho cele rozvibruje.tot moja domienka na zaklade precitania si skusenosti v tejto teme. snazil som sa najskor vylucit vsetky mozne priciny pocnuc brzdami a vsetkymi čapmi a silentblokmi na napravach vratane kolovych lozisiek.
Mitsubishi Galant 2,4 GDI


Offline Sir Dag

pokud se ti objevuji vybracs jen a pouze pri brzdeni..vidim to na brzdy...

To Drak: vnitri klouby myslis ty u prevodovky. Jako ten kalich s tripodem loziskovim. Pokud jo..co tam vymenit. Pouze ten tripod?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

myslím klouby u převodovky. Záleží v jakém je to stavu, osobně bych to vyměnil komplet, abys to za rok nedělal znova.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

V případě starších , již požitých kloubů , se vyplatí tyto rozebrat , zkontrolovat a podle stavu namontovat nebo vyhodit .  -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

dnes jsem si hrál s rychlostmi...do 60km/hod není poznat nic...nad 60km/hod to začníná vybrovat..a to docela dost...je to takový skoro si troufam říct skokový bod...asi někomu ukážu na srazu..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Neukazuj a připrav si poloosy nebo vnitřní klouby na výměnu - nic jiné jam není .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

ok..připraveno..mam tu vše :D :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline mAty723

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 61
Ahoj lidi, mě dělá Galoš přesně to co se tu už několikrát rozebíralo :-)
Cca do 80 km/h nic, a od 80 km/h začne vibrovat a s přibývající rychlostí je to trošku horší.
Kola jsou čerstvě vyrovnaná, vyvážená, a dělalo to i na zimních. Brzdy byly dělány loni na jaře komplet.
Viděl bych to tedy na vnitřní homoklouby. Řeknu svému mechanikovi, ať se mi na to podívá.
Jsou případně nějaké značky vnitřních homokineťáků, které byste doporučili a které naopak nedoporučili?
Díky :-)


Offline Sir Dag

vnitří jsou jen ložiska (tři malá na jednom vetším..nevím jak to nazvat :D takový tripoid) na hřídeli...tam není nic dalšího...ale u kola je homokyneťák...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Kouba96

Ahoj lidi, mě dělá Galoš přesně to co se tu už několikrát rozebíralo :-)
Cca do 80 km/h nic, a od 80 km/h začne vibrovat a s přibývající rychlostí je to trošku horší.
Kola jsou čerstvě vyrovnaná, vyvážená, a dělalo to i na zimních. Brzdy byly dělány loni na jaře komplet.
Viděl bych to tedy na vnitřní homoklouby. Řeknu svému mechanikovi, ať se mi na to podívá.
Jsou případně nějaké značky vnitřních homokineťáků, které byste doporučili a které naopak nedoporučili?
Díky :-)

Vnitřní honoklouby. Už jsem to řešil. Kupoval jsem febest a cena něco přes 5k.


Offline mAty723

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 61
Vnitřní honoklouby. Už jsem to řešil. Kupoval jsem febest a cena něco přes 5k.

Ahoj Koubo, jak hodnotíš s odstupem času ty Febesty? Cena za pár je cca těch 5k, za originál chtějí tří až čtyřnásobek  ](-:


Offline Kouba96