GalantWeb

Běh motoru na druhé poloze klíčku.

Offline Galantik

Zdravím chlapy, mam Galanta 2,4 GDI  110 Kw.
 Dělal jsem kompletní generálku motoru a motorového prostoru, fotky pak doložím. Každý díl byl v ruce zvlášť opracováván a lakován. Žádná fušařina, ale bohužel po kompletním složení jsme zjistily že motor po nastartování chytne ale jakmile se přepne klíček do druhé polohy tedy provozní motor zhasne. Proklemoval jsem konektor k ořechu spínací skřínky a problém přetrvává. Proklemuji konektor nastartuji, kolega vypojí spouštěcí kabel od startéru a motor zůstane běžet pokud jde do startovacího kabelu napětí. tak jsem najezdil 1000 km. Už jsem z toho zoufalý a vůbec nevím co to může být. Děkuji za každou radu. ](-: :lipsread:


Offline Pepe

Kontrola pojistek ??  Hlavně ty 80A .

Vše k motoru jde přes ECU .
« Poslední změna: 27.07.2016 - 23:31:42 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

tohle bude bud nějaký nezapojený konektor pod pojistkama v motoru a nebo třeba špatně utažený kostřící bod. Jestli byl motor venku a zápasilo se z el. svazkem, tak by to mohlo být i někde zlomené. Případně může být i chyba v relátkách a jejich napájení, kdy se sepnou když je v kabelu startéru napětí, ale nezustanou sepnutá při otočení  do druhé polohy. Stahnul bych si schéma el. zapojení na GDI  a vše proměřil.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Galantik

Pojistky zkontrolované, relátka také ale byly měřené venku zvlášť, pak bych nezjistil kabel. Imobilizér tam mám ale vůbec netuším co imobilizér blokuje.


Offline Galantik

A bohužel vůbec nevím kde el. schéma k tomuto myšanovi sehnat. Mám kompletní dílenskou příručku. Ale bohužel je celá v angličtině. ](-: ](-:


Offline Pepe

V Drakově odpovědi máš link na stažení souborů .    :angry:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001