GalantWeb

Benzín v oleji

Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Zdravím! Ako sa prejavuje beznín v oleji? Pravidelne kontrolujem stav oleja a zdá sa mi, že z oleja cíti
« Poslední změna: 28.10.2005 - 13:20:09 od Integer »
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline VMK

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 37
Co mas za motor? Co mas za auto?
Galant GTI-16V FWD sedan  r.v. pravdepodobne ´89


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Je to Mitsubishi Lancer 1.5i, 8V rv.90 - teda 4G15, 8ventil. Olej som menil pred cca 3 mesiacmi.
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Drak

Benzín v oleji se projevuje tak, že olej přibývá a je řidčí. Naposled jsem o tom ale slyšel v souvislosti z mechanickým palivovým čerpadlem a prasklou membránou.  
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
No nezdá sa mi, že by mi olej pribÚdal :D Ale to aký je riedky sa mi ve
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Drak

No ta bílá emulze na víčku nebude olej ale voda. Benzín olej naředí a neudělá emulzi.  
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


miroslav1

  • Host
S tou vodou má Drak pravdu, ale nemusíš mít strach. Ta emulze na
víčku je většinou zkondenzovaná pára a vznikne při jízdě na kratší vzdálenosti.
Já jen aby jsi neměl strach třeba o těsnění pod hlavou.
 


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
a nemáš spíš ucpanej palivovej filtr, nebo slabý čerpadlo?


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com

Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
no 20tis za čerpadlo je snad hodně špatnej žert ne? :o
jinak každopádně čerpadlo musí po zapnutí klíčku sepnout a natlakovat palivovou soustavu. Navíc jestli ti vrčelo předtím skoro 5sec tak bude spíš opravdu ucpanej ten palivovej filtr, normálně spíná na cca necelou sekundu.


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Naozaj som platil 20.000Sk. 15.000Sk - za čerpadlo a 5.000Sk - za robotu
Vtedy som o tom vedel asi ako krtko o lietaní. Ako má vlastne vyzera
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Zkus připravek na vyčištění palivové soustavy.Já jsem měl podobný problém.Natankoval jsem na JET a už byl problém na světě.Natankuj plnou a dolej ten koncentrát a uvidíš sám.A kolisají otáčky na volnoběhu?Mě kolísali a už nekolísají :P  
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
No otáčky mi občas skáču. Aký prípravok si tam dal ty? Ako sa ti to este prejavovalo?
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline (8)

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 2
Neviete mi niekto poradit, niekadial sa mi dostava benzin do oleja. Prejavovalo sa to tak, ze motor zacal bezat ako na tri valce, cukal, po dvoch dnoch sa nedal vobec nastartovat. Pokial som zistil co to robi, vymenil som hlavu rozdelovaca, palec, sviecky, kable su ok, vycistena skrtiaca klapka, elektrika bezi, palivo tak isto. V servise po oprave mi prezradili ze menili olej, olejovy filter lebo bol v nom benzin. Auto som nastartoval, motor bezal ok. Presiel som cca 30 km a zacalo zas cukat, nepravidelny chod motora. Po kontrole hladiny oleja (v servise hladina medzi ryskami) bola hladina na vrchnej ryske.
Takze som tam kde som aj bol akurat o 90€ lahsi. Neviete niekto kadial by sa tam benzin mohol dostat? Mozno nejaka podtlakova hadicka zo vstrekovania alebo cez tesnenie? Mam ho 5 rokov, ziadny problem s nim nebol, italia a spet bez poruchy az teraz. Motor 1,8 GLi benzin 66kW hatchback, rv 91. (Inak zeleny kamaradi mi pri prepise do technicaku napisali : typ motoru MK7,  55kW, sedan + koule iso 50, pritom ziadne tazne nemam namontovane?  :P )


Offline Drak

Jedinou cestou, jak se benzín může dostat až do oleje ve vaně je netěsnící vstřik a bud špatné těsnění a nebo pístní kroužky. Ale to by v obou případech znamenalo dost nevyrovnaný běh motoru.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
kdyby byly v háji kroužky tak by to dost žralo olej


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
neplést stírací a těsnící,.. takový problém už jsem řešil.. přitom by jeden řekl,že by se měly posrat současně.. akorát sem to řešil opačně...žralo to olej a komprese byly OK..


Offline (8)

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 2
Kompresiu mi merali je dobra, sviecky boli cierne, do sania mi nasava benzinove vypary z oleja cez vrchne hadice, a tym je asi bohata zmes a zacne to cukat. Ked mi vymenili olej, motor isiel plynule, ale akonahle sa tam dostal benzin, zacalo to cukat. Ale dik za rady, skusim pozret este tie vstreky.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301