https://auto.bazos.cz/inzerat/65981181/Mitsubishi-galant-25-V6-4X4.phpMam furt nutkání nějak zachránit tady toho kulatýho Galanta kterej je bohužel bez papírů, VINka, má na prach shnilý věže předních tlumičů, nefunkční posilovač brzd a řízení Ale je ho kurňa škoda.
Otázkou je ale jak?
1) Vykuchat a naskládat pohon do Colta CA. Ale bude tam boj s místem, asi i uchycením zadní nápravy, tunelem pro kardan a určitě hromadou dalších věcí. Udělat to aspoň pololegálně aby se dalo jezdit po silnici nejspíš nereálný. Tohle by se mi líbilo nejvíc.
2) Mechaniku (jsou tam i ESC tlumiče) přeskládat do 7g Galanta V6 s papírama. Předtím by se musela udělat technická a pak doufat, že se na to nějak nepřijde a na další STK to v nejhorším přestrojit na 2WD.
3) pokud by to šlo, mechaniku nacpat do žraloka V6 s papírama. Ale motor je na druhý straně, asi by se musel převařit nebo aspoň vyklepat tunel.
4) dát ho trochu do pucu a nechat si to na autokros nebo podobný blbiny. Ale než bude hotová dodávka tak ho nemám za čím a na čem vozit. A je to prostě na prd mít auto co nesmí na silnici. Navrch tak jak je to neni takovej trhač asfaltu aby to za ty problémy stálo.
Já vím že vymejšlím kraviny ale škoda mu nedopřát dustojnější dožití nebo ho neproměnit v nějakej stroj na zábavu
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4