GalantWeb

Specifikace LEGNUM , GALANT Wagon

Offline Pepe

« Poslední změna: 09.12.2016 - 22:31:10 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Fabregas

129kw by nebylo spatny ale zrychleni z 0 na 100 za 9.9 . co to je za blabol


Offline Berzelius

129kw by nebylo spatny ale zrychleni z 0 na 100 za 9.9 . co to je za blabol

No jo no...nějaké deko navíc oproti sedanu a automat.Bo 9,9s je ofiko  psáno i na 120kw evropskýho kombála v automatu, s klasickou šajtrou 8,5s a sedan 8,2s.
« Poslední změna: 10.12.2016 - 11:29:54 od Berzelius »


Offline Trewor

Jo 129kW by bylo fajn hlavně na zrychlování ve vyšších rychlostech bez podřazování na 3°
9,9s je podle mě reálný pro 120kW i teď po 17 letech(u mýho) Ono cca 70kmh což je 1° v omezovači tam bude podle mě tak za 5 sekund a pak je velkej skok na dvojku.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline grafik

kombi s manulem z 0 na 100 za 9,1 se 4 stupňovým automatem za 10,5 verze se 118kw co uvádí Mitsubishi


Offline Sir Dag

klasika automat 120kw 4 stupně to udělá cca za 7sekund (0-100km/h) Odzkoušeno :)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline grafik

Nechci nikomu brát iluze ale sigma se 151kw dá 0 na 100 za 8.1   žralok sedan s manualem za 8.8  :roll: sám jsem s kombikem naměřil nejlepší výsledek myslím 9.5


Offline Pepe

Mně nejde o trhání rekordů a asfaltu, jen přemýšlím , jak tenhle původní výkon dostat z mého afta . Nic víc . :angel:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

odemknout jednotku co řídí motor...je to přeci jen SW nastavení o omezení výkonu kvůli pojistce pro evropu atd..
tak si říkám zda by nestačilo ji "odblokovat"
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Tebe asi odblokuji . Jde o nový SW -nové mapy , a ty nejdřív nutno někde stáhnout z jiné orig. ECU a pak pomocí ecuflash přepsat do mého vozu  . Nejsem programátor , ale není to jako cracknuté wokna .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

jo takhle..už tomu rozumím..
A mitsu nám nepomůže, protože je to zásah do vozidla. (podle vim má být takové a makové a né jiné s jiným SW)  ](-:

Co nějaká japonská fóra..možná by někdo mohl pomoci
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Pro LEGNUM 25 ST AT  :
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Je možné , že se snažím zbytečně , protože jak uvádí Slavo , výkon je brán jako BHP (brutto) , což by ve finále a přepočet na Evropské normy mělo být  120 kW (129 kW)   . Zaráží mne ale specifikace  LEGNUM  VR4  type S , kde je udáván výkon 206kW  . Uvidíme , až se k softu dostaneme , bude možné porovnání obou ECU .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

Pepe, BHP neni brutto respektive by se to tak dalo brát ale neni.
BHP - brake horse power - tedy výkon na motorový brzdě. Po našem výkon na klice.
WHP - wheel horse power - výkon na válcový brzdě...tam co každýmu s vydechlou plečkou cvaknou koeficient ztrát jak na Krazu aby měl pocit že má rachotinu ve stavu jak z fabriky.
BHP je v papírech
WHP uváděj tuneři
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

Ach ták ,  tak jo , díky za vysvětlení .  :-D 
 Popiska pinů  ECU LEGNUM VR4
« Poslední změna: 15.12.2016 - 21:33:16 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Draku, které piny nesouhlasí s obyč. Galantem ? Protože podle popisu by šlo převézt piny z ECU na OBD konektor následně : 12+25----16 --+12V , 56----1 L-Line , 59----  Zem 4-5, 62 --- 7 K-Line  .   pin 79  -reflash pin 1.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

U jednotek s dvouřadýma konektorama tyto piny jsou stejný. Jednotky pro japonsko s TCL mají třířadé konektory stejně jako všechny jednotky pro evropu po roce 2001. U nich jsou piny zapojeny jinak. Je to patrné z tabulky u článků.
Jednotky s procesorem MH7201 se nedají flasnout kabelem. Mají eprom paměť zvlášť. Ty jdou bud výměnou eprom nebo jejím přepsáním přímo na desce.
« Poslední změna: 16.12.2016 - 20:00:02 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)