GalantWeb

Nový přírůstek 2.5 automat

Offline Sir Dag

není to nic hrozného.. mě to teď s největší pravděpodobností čeká..v autě mám novější převodovku (asi) ale zbytek ponechá starý..takže výměna jednotky, Možná kabeláže (nevím) a určitě páky. Dále asi budíky..

Jinak možná se pletu..ale na japonských stránkách jsem našel obyčejného "galoše" (v japonsku legnum) byl to obyč 2,5 automat a měl na budíkách pět kvaltů. A nebylo to vr-4. Možná je to možné, že prostě u nich jsou nějaké výjimky, protože na té samé stránce jsem viděl i vr-4 s převodovkou co má jen čtyři stupně a pak obyč dvoulitra co má přední mlhy jako vr-4 a zadní dveře též z vr-4 jak ji známe my. Třeba prostě v japonsku měli vícero druhů. Přeci jen do evropy se dostávalo jen to co si nějaký dealer objednal. Tam si to mohla klientela možná připlatit..kdo ví..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jo s tím 5ti kvaltem je to takový ňáký zajímavý.


Offline Pepe

 http://www.goo-net-exchange.com/catalog/MITSUBISHI/               tady máš specifikace všech vozů - výkon, převodovky ......
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

že by důkaz o existenci 5AT v klasických galantech...?
http://www.goo-net-exchange.com/catalog/MITSUBISHI__GALANT/4003147/
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

VIENTO- prodej Japonsko, Nový Zéland, Austrálie , Thajsko ,,,,,,,,,,,,,  podívej se na na typ motoru.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Jasně, ale o tom jsem se bavil..pro ně je to normal galoš..Pro nás ne. K nám do evropy si dealer objednal jiné kousky... Také mají i v japonsku jiné čumáky a kufry a tady......

Mno.. spíš by mě zajímalo zda by se ta 5AT dala dát do našich vozítek, když by jsme měli k tomu i jednotku.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Ano , šlo by to napojit , příruba je stejná , když zůstal motor 6A13 beze změn . Ale nenašel jsem nic - ani na NZ nebo AU .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline elkappi

Fotky po vyvaření tlumičů nic moc kvalita pak nafotím přadným foťákem
Galant navždy a FTO


Offline elkappi

Jak jsem psal že mám podezření na únik oleje mezi blokem a chladičem oleje. Tak si ležim pod autem a koukám jak je celý motor poblitý od oleje. Pak jsem se změřil na filtr a zjistil že je z úplně jiného auta(asi tak dvakrát větší) a z pod něj uniká olej. Bývalí majitel dával auto do servisu.
Co si uděláš sám to si uděláš líp.
Jinak jsem vyvařil zadní nosníky, nastříkal celý spodek gumoasfaltem, vyměnil přední brzdy, ošetřil třmeny vyměnil na nich gufera a příští týden výměna pletence a úprava přírub na výfuku ty co tam jsou stojí za .....
Pak už jen technická :D
Galant navždy a FTO


Offline elkappi

Dneska mi přišly na krám zadní tlumiče monroe cca 700 Kč podle vinka. Koukal jsem na svoje na kombíku a jsou o dost silnější a ty co přišly jsou shodné se sedanem. Potkal se s tím nikdo?? A asi tam nepůjdou s těmi pružinami co mám na těch silnějších.
Galant navždy a FTO


Offline Pepe

no , víme moc dobře wocogo . Pro tvé auto -kombi- jsou předepsané NIVOMATy od SACHS , ale už je nedělají . Stojí něco kolem 8000 kč jeden .    MR333474   SHOCK ABSORBER,RR SUSP
 Pak ti zbývá výměna pružin - nebo vrátit a koupit originály.
« Poslední změna: 14.02.2017 - 17:25:15 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline elkappi

no a jelikož jsem velký sběratel náhradních dílu a mám pružiny uložení z legnumu a asi 3 sedanů půjde to nějak zbastlit. Pak mám ještě dotaz zadní rameno to rovné se silentblokem a kůlovým čepem je shodné s předchozí verzí galanta. Podle katalogu prodejny s díly ano.
Galant navždy a FTO


Offline Pepe

Nedávno dával Rob odkaz na repas NIVOmatů  někde v Opavě - cena asi 6000,- ,  Na Legnum by měli být NIVO , si myslim .  Které zadní rameno ? http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishi&grp_id=34&area=M60&cat=B608T501A&mdl=EA5W&clf=LNGEQL6&cfg_id=1&blk_id=010
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline elkappi

http://www.carspace.cz/zbozi/mitsubishi/mitsubishi-galant-ea-1996-2003/left-track-control-rod-upper-with-ball--0425-ealh.html  Tohle rameno. Na sto procent jsem dával pružinu legnuma na sedana a byla naprosto stejná pokud by tam opravdu bylo to nivo(na legnumu) by znamenalo že tam půjde ze sedana, protože legnum s tím jezdil teda alespoň ten co znám. A hlavne to musí jít za auto jsem dal 9000 a tlumiče za 8000 tam dávat nechci.
Galant navždy a FTO


Offline Pepe

 Máš k tomu ramenu náhradní šroub ?  Jinak si připrav pořádné nářadí , šroub uvnitř bývá zarezlý a já to  vybrušoval fortunkou  ](-: ](-: ](-:  Pak tě čeká geometrie - na tom šroubu je excentr .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline elkappi

Vezmu na něj pneu bouchačku ta povolí to co trháky utrhnou. Ale nejdřív se pokusím přebastlit ty tlumiče ty mě trápí nejvíc.
Galant navždy a FTO


Offline Pepe

 Trhákem jsem utrhl gumu v silentbloku a to se točilo dokolalala ](-: ](-: ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline elkappi

Jaký olej do převodovky?? A nějaké zkušenosti dosud mám jen s manuálem. Vždy jsem dal to co mi daly v autodílech a jediný problém s převodovkou byl když prasknul setrvák a vysypal všechny ložiska z uložení, s řazením když se mi opotřebil ten silon na sou páčí na převodovce nešla tam dávat jednička.
Galant navždy a FTO


Offline Pepe

Naposledy jsme nalévali  : http://www.millersoils.cz/millermatic-atf-iii-ws?c=91
 Anebo u Mitsubishi ATF SP II
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001