První kolo STK kombík: Vážné závady- brzdový kotouč s lomem ve funkční části kotouče, který dosahuje do okraje, neodborná úprava nebo oprava rámu, která neodpovídá požadavkům výrobcem nebo ovlivňují celkovou pevnost konstrukce vozidla. Celé to bylo tím že jsem myslel že mám nové desky na dílně, bohužel byli na menší brzdy tak jsem dal na zánovní kotouče (z přestavby na 5 x 114,3) jetý desky ze zvlněných kotoučů (ani jsem je neobrousil) a měl jsem na středu trošku lišku.
Odstranění: zvedlé auto sundaný brzdy 2 pod plynem a smirek + penza a destičky dostaly smirek a bylo po závadě a tím se odstranilo i to s tou nápravou
. A emise to nadaval jak svině na všem třikrát větší hodnoty a po napíchnutí nějáký chyby a lambda KO tak to zkopíroval z nějáký toyoty 3.0 i
A když tam byl sedan tak mu nešla ručka, slicky, sníženej předek, vejfuk a na to řek že to prej závoďáky nepotřebujou.
Nejvíc čuměl na to když tam přijel 2.5 v turbu ale přestavba to měl keců.