GalantWeb

Opra vit nebo prodat Galanta?

Offline zelena_zeme

zdarec,

nastala taková nemilá situace, a to že jsou zřejmě v háji brzdy na mým Galantovi. Je to rok 97 2.5litr jehož hodnotu tipuju tak na 15 tisíc korun ^_^ 2 roky zpátky jsem s tím byl v servisu kde mi řekli že ty brzdy mám dojezdit a až dojde na výměnu tak to bude kotouče desky a písty na všech kolech  ](-: Přišlo by to dohromady asi na 10 tisíc, což k hodnotě vozu není moc rentabilní  ^_^
Jenže když se dneska člověk podívá co koupí za jebku i třeba za 50 tisíc, do které ty prachy stejně zahučí, tak je v rozpacích.
Poraďte  :-D co by jste v této situaci udělali vy.
Díky


Offline Werewolf66

Jestli není nějak schnilej,řadí to jak ma a nikde nic zásadního nemlati a nevadí ti vyšší spotřeba, tak ty brzdy udelej
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Jak píše Wolfík, pokud se auto nerozpadá a vše je jen o opravě brzd , podívej se po opravných sadách - ty ti pomůžou dát do 100% stavu třmeny, no a k tomu dokoupíš kotouče a desky . Tento servis bys měl zvládnout i za pomoci přítelkyně - manželky , tedy bez servisu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline zelena_zeme

sám už to nezvládnu, jednak v zimě bez garáže, druhak mám vyskočenou plotýnku na zádech takže jsem rád že chodím  :-D To auto mám 3 roky, za tu dobu jsem měnil jen brzdovej válec a homokloub, jinak nic, tudíž asi rozvody nebudou zrovna zánovní, svíčky by to chtělo taky už vyměnit, se rzí to není tak hrozný ale stojí to venku na sídlišti a už to začíná být vidět.... no, je to těžký dilema. Motor na tom nebude taky zrovna dobře, kdysi jsem sem dával video jak mi cvakaj asi hydroštely  ](-:

EDIT: ještě když se díval týpek co mi opravuje auto na ramena tak říkal že vypadaj jako originál, a to má nalítaný 250 tisíc. Takže to by mě časem asi taky čekalo vyměnit.
« Poslední změna: 21.12.2016 - 13:16:35 od zelena_zeme »


Offline Pepe

Jak jsme psali - vše je o stavu karoserie . Pokud drží ta , ostatek je jen údržba . Někdy drahá , ale to je stejné i když koupíš jiný vůz .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline zelena_zeme

nojo máte recht, dám to v lednu týpkovi na opravu, když vidím kolik peněz chcou lidi za ty svoje vérgly, tak budu udržovat při životě Galanta dokud to půjde  :D


Offline Trewor

Kdo chce opici, musí mít na banány.
Stará opice jich sežere hodně a nikdo ti za ní nic nedá. Mladá opice stojí ranec, banánů nejí tolik ale občas chce nějakej kurňa drahej.
To jen oktávkářům to jezdí za 5, jen dolejvaj olej a ani gumy se nesjíždí.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Sir Dag

heleď...upřímě..o těch 10 tisících za brzdy...mno.nevim..
Za 2 000kč uděláš repas všech čtyř třmenů (pístky).
Za 800kč koupíš oba kotouče na zadek.
a za cca 1500 kč oba kotouče na předek.
zadní desky cca 600 a přední cca 800.

Tak a spočti.....
Co se týče práce, je to na jeden den.

ramena si měníš i na novém voze či novější ojetině..je to spotřební zboží...takže když jsi hodně najezdil..tak je jasné, že je potřeba to udělat..navíc repas pístků (pokud drhly a nefungovaly dobře) ti sníží spotřebu :)

Co se týče předních ramen tak nosná příční ramena vychází cca na 2000 kč za pár.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


guest2672

  • Host
Kdo chce opici, musí mít na banány.
Stará opice jich sežere hodně a nikdo ti za ní nic nedá. Mladá opice stojí ranec, banánů nejí tolik ale občas chce nějakej kurňa drahej.
To jen oktávkářům to jezdí za 5, jen dolejvaj olej a ani gumy se nesjíždí.
jak to myslíš (oktávkářům)


Offline BlackJack

jak to myslíš (oktávkářům)
no myslel to tak, že kdo má oktávku f dízlu, tak jen leje olej a mění gumy .... to uslyšíš hrdě z úst těchto majitelů .. další závady a nutné výměny ti ale už neřeknou  :laugh: Aneb chápej tak, že jeden "superlativ" přehrší všechny nedostatky.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
"Národ vochcávkářů" co říkají "oktáfka jedině kombi a f tédečku voe" by potřebovali svod z výfuku do kabiny, alespoň na každých prvních 20km jejich jízdy, protože 99.999% z nich mají vykucháno od vývodu z motoru po koncovku skoro vše smysluplné a samozřejmě nezapomněli na čipnutí, aby jim ty kamna hulily ještě víc.

Pak si ty movitější koupí žárovky co se dají používat jako rentgenový elektronky, naštelujou je jako retardi, aby všem ostatním vypalovali sítnice. To proto, kdyby je někdo chtěl předjet (což je skoro každej), aby jim prosvítili ještě kostru.

Ženská je nebezpečná zepředu, kůň zezadu a čipovaný tédéčkáři ze všech stran!


Offline Fabregas

pravda ale staci podradit na 3 a jsou f pi.i!!  :-D


guest2672

  • Host
no myslel to tak, že kdo má oktávku f dízlu, tak jen leje olej a mění gumy .... to uslyšíš hrdě z úst těchto majitelů .. další závady a nutné výměny ti ale už neřeknou  :laugh: Aneb chápej tak, že jeden "superlativ" přehrší všechny nedostatky.
to sem si mohl myslet že to tak nějak bude, já sem měl octavky dvě jednu 19TDI druhou 18i,musím uznat že 19TDI(ještě čerpadlo) je jedinej motor a poslední kterej se povedl jede a spotřeba dobrá já sem dal obě prič jelikož sem řešil furt nějakej problém jenom spojka dvojhmot v té době stála 12tis,největší průser je pokud někdo koupí vyběhanej motor,těch je dnes dost (už znám tři majitelé kterým se to stalo) že se jim motor rozlít, turbo chytne saze (olej)a pokud ten motor neubrzdí tak je konec,další problém Škodovek je výbava but musíš hledat nebo si přidat.


guest2672

  • Host
pravda ale staci podradit na 3 a jsou f pi.i!!  :-D
ta 19TDI66kw stou bys galimu neujel,neříkám jede taky ale je dělanej na spotřebu a výdrž podle mého nejlepší motor od VW.