GalantWeb

Tlak Oleje/Teplota Ojele

Offline Werewolf66

Chci si namontovat měřeni tlaku oleje. Otazka je, jaky rozsah budiky pouzit. Jestli bude stacit budik do 5 bar nebo radsi do 1O bar. V manualu jsem tlaky nenasel. Nasel sem ale obrazek,ale je to z EVA 8, tak nevim.

volnobeh


70mph/ 5 rychlostni stupen


5,000rpm


Takze jakej rozsah budiku? :D a pri studenym startu to prej tlaci 6,8 Baru
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Fabregas

do 5 staci az az tlak je kolem 2 baru u normalnich motoru


Offline Fabregas



Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
I to pak líp vypadá to do 5ti barů,než když máš u 10ti barovýho ručičku skoro pořád téměř na nule.




Offline Pepe

Nákup v Číně nebo ebayi mně vyjde levněji a výběr je stejný , nebo si myslíš , že výrobce je v Německu ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline GanoR

No, Escape6 je přímý dovozce většiny jejich nabídky a všechny věci, co nabízí jsou vyráběný v origo firmách, čili USA atd... Vím, že když jsem objednával na Galíka přímý sání z High performance parts, tak dovoz byl z VB...


Offline Drak

a do VB to přijelo z číny nebo taiwanu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline GanoR

Dobře no, zrovna u tohodle je to možný, nicméně zrovna ty budíky určitě ne (nebo teda aspoň ty dobrý značky)... Dělal tam dřív od kamaráda známej a potvrdil, že je to opravdu vyrobený tam, odkud daná firma je, tzn. právě USA atd... Ale je pravda, že hodně věcí jen jenom v USA, Německu atd. naskladněných a vyrobený jsou v Číně... Nicméně, když už, tak zrovna v těhle obchodech jsem si jistej, že tam je většina origo, ne Made in China..


Offline Drak

no asi takto z praxe. Ve většině případů si daná firma v zemi původu (je jedno kde na planetě) vyrobí nebo nechá vyrobit prototyp případně nějakou ověřovací serii daného výrobku. Může tak rychle měnit specifikaci nebo dál vyvíjet. Jakmile ale je objem ve stovkách kusů, už je levnější si to nechat vyrobit v čině a okolí. Tam to pak kopirují další výrobci a bud rovnou prodají jako "fake" pod originální značkou a nebo to jen lehce přejmenují. Ve finale jsou stejné výrobky v různé kvalitě. Často z jedné továrny vzejdou stejné věci z různých materialů nebo kvality součástek. Ty nejlepší si odebere ten, kdo si je objednal. Další buď v druhé jakosti nebo někde ošizené se dostanou ven a pak se najdou na DX, ebay, aliexpress atd :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Ono je to o investicích . Tam kde se investuje do automatizace (Korea , Tchaiwan, PRC,.....) se lépe daří velkovýrobě. Proto i vývojové centra Silikon Wally pak nechávají výrobu na těchto linkách . Dosti známý byl - je Intel v Irsku .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline GanoR

jasný, to je pravda.. nicméně řekl bych, že se to spíš vztahuje na věci, který se vážně vyrábí v tisících kusů (př. výrobky Philips, atd..)... a zrovna tuningový díly nejsou až tak žádaný věci na to, aby to muselo být takhle... nepopírám, že to tak být může, ale zrovna u tohoto...


Offline Drak

vezmeme si ty budíky. Těch se po světě prodají tisíce a možná i desetitisíce. Na taiwanu je firma, která jako jedna z mala vyábí krokové motorky, které v 80% budíku na světě hejbou ručičkama. Stejné desky najdeš jak v 52mm , tak i v 60mm provedení a odhaduju, že jsou ve většině nových seriových aut. Jsou ve značkách AutoGauge, Prosport, Clearance, Stack, atd.
Jediný rozdíl jsem našel u budíku Defi, které mají jiné komponenty. A taky jsou cca 2x až 10x dražší.

To množství se z hlediska ČR a evropy vůbec špatně odhaduje. Když jsem se před několika lety podílel na vyvoji a testování komunikačního modemu pro jednoho operátora. Tak rovnou řekli, že i když se objednají v tisícové serii, tak jich vyrobí pro sebe asi 100x tolik s tím, že je mají na ně upotřebení :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Přesně totéž se děje s textilním zbožím. ADIDAS  si nechá vyrobit sérii něčeho a tu odebere . Výrobce ale vyrábí dál , protože vyrábět malosériově se nevyplácí a zbylou výrobu dodá jiným odběratelům pod jinou značkou nebo origo značkou . Pak ale dojde k tomu , že tržnice po celém světě jsou zaplaveny originálním zbožím ,které ale původní objednavatel prohlásí za falzum a celní správa vše na jeho žádost likviduje .  Teda v Čechách .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline GanoR

No jo, asi máš pravdu.. Nicméně co se třeba ostatních tuningových dílů týče (třeba vzduchový podvozek), tak o tom už bych silně pochyboval, že je vyrobený někde v Číně...


Offline Drak

no i u těch bude něco čínskýho. Třeba kompresory, ventily, ovládání  a snímače jsou pro všechny stejný. Co se bude dělat v pár kusech budou pružiny, vaky hadice a vzduchojemy. Výrobce celeho kitu podvozku si to pak pěkně zkompletuje aby měl dobrou cenu a nebo trochu vydělal. Třeba kompresor Viair je uplně stejný jako airmaxx ale 2x draží, liší se jen nálepkou.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline GanoR

jasný, měl jsem na mysli čistě podvozek, ne příslušenství...


Offline Werewolf66

Tadaa :)



Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!