GalantWeb

trhanie autom

Offline Pepe


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
Toto je ten hydraulicky tlmič vibracii ? Na internete som ho nenasiel a bolo to v taske medzi starymi rozvodmi tak sa mi to zdalo najpravdepodobnejsie.


Offline Pepe

« Poslední změna: 21.02.2017 - 18:42:00 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
Fuu celkom palka ta cena :D Ale nevadi, len dufam ze to budu mat aj na SK strankach idem to pozriet. Este otazka na remene a kladky - aka znacka by bola ideal ? Pretoze uz som nieco pozeral a bolo to rozne v ponuke maju toho dost ale na sklade malinko a take ako bosch alebo nipparts vobec.


Offline Pepe

 Contitech , Gates , Mitsuboshi, SKF ......., kladky  INA , Febest , ......
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
Dik moc, toto su pre mna rady nad zlato


Offline Kubba

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
Ahoj, můžu se zeptat, jak to dopadlo? Po výměně rozvodů pohoda?
 

Trápí mě taky trhání 1500 - 2500 otm na, spíš za studena než za tepla, na motoru 4G13 9/93 jenom na benzín. Na vstřikovaný plyn jede od startu v poho. Jakoby byl za studena špatný předstih, ale pouze pokud šlapu na plyn. Celkově to po GO táhne do 2500 otm hůř než před tím a pak pro změnu solidní nástup krouťáku i výkonu ve vyšších otáčkách. Volnoběh není 100%, čas od času nezvýší otáčky na zatížení klimou nebo topením okna. 
 

Na motoru jsem před tím dělal generálku snad všeho (hlava, vodítka, ventily, těsnění, kroužky, svíčky, víčko/palec rozdělovače, komplet rozvody). Zkontrolováno čerpadlo, vstřikovače dané z jiného auta. Proměřeno čidlo teploty. Nastaven potenciometr klapky. Zrušil jsem odvětrávání skříně do sání a na straně sání ho ucpal. Nové svíčky nastavené na 1,1 mm. DTC přes vyblikání nehlásí žádnou chybu. Zkoušel jsem restart ŘJ, ale nic nenasvědčuje tomu, že se povedl  :undecided:
 

Vkládám mizivé naděje do toho, že se mi podaří připojit jednotku přes obstarožní 12 pin bílý konektor na Evoscan a uvidím, že nějaké čidlo dává špatné hodnoty.
 

Průser je, že s autem máme jet na začátku září na dovolenou do Bosny.
 

Má někdo zkušenost, jak se začínají projevovat KO kondenzátory v jednotce motoru?
 

Díky za nápady


Offline Pepe

 :undecided: Vyměnil jsi palivový filtr ? :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kubba

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
jj měnil, dával jsem tam Nipparts.

Zkoušel jsem ještě párkrát restart řídící jednotky. Občas se nepovedl, ale už na to reaguje a po připojení baterky si nastaví klapku. Trhání je skoro pryč.

Myslím, že problém bude v jednotce, regulátoru tlaku paliva nebo v ucpané zpátečce. Teď to jede, najeto asi 700 km na test, tak do toho už nebudu před dovolenou vrtat. Jen si beru náhradní jednotku s sebou pro případ nouze -_-


Offline Kubba

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
Ahoj, chtěl bych otevřít staré téma - ani po spoustě pokusů se mi auto dodnes nepodařilo opravit  ](-:. Dali jsme s ním v létě Bosnu, nějakých 10 tkm. Teď jde na STK a docela mi to kouří (jen po zahřátí a jen někdy). Kdyby měl někdo nadšený zájem o kšeft, klidně bych mu to svěřil do péče. Plán je auto zachovat na veterána, od konce února už se s ním bude jezdit jen minimálně.

Aktuálně bych potřeboval ale radu - ví někdo ktrerý válec je No 1. na motoru viz foto? Nejsem si jistý, jestli jsou ve správném pořadí vstřiky. Doteď jsem to měl zapojené tak, že No. 1 byl první z prava. Víko ventilů bohužel už nemůžu před STK sundat.



Jinak pokračování k motoru:
- vyměněn regulátor paliva
- vyměněno teplotní čidlo, odvzdušněno
- vyměněna řídící jednotka
- vyměněn regulátor paliva z plně funkčního auta
- vyčištěno a proměřeno čidlo nasávaného vzduchu
- něco je se servem SASu (občas se kousne a i v pedálu cítím, jak s ním trhnu)
- vyměněny dříky ventilů
- namontován nový katalyzátor, všechny příruby výfuku těsní

.. ještě snad tlak paliva, ale kvůli tomu to určitě nekouří


Offline Pepe

První válec se počítá ten od rozvodu . Jestli zadrhává pedál  - musíš promazat bovden plynového lanka a kloub pedálu . Tlak paliva reguluje ten vyměněný regulátor .  Problém s cukáním vozu může být - zanešený filtr , špatné svíčky , uhlík ve víku rozdělovače , špatné - staré kabely ke svíčkám a nakonec bych zmínjl jednu možnost -neprůchodnost vstřiků .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kubba

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
Díky za ujasnění. Myslel jsem si to, ale vzhledem k tomu, že o rok později začali montovat tu hlavu opačně, jistý jsem si nebyl.

Ad ostatní trable, lanovod je OK, spíše se semnou občas pralo servo v klapce. Poslední dobou se to chová mravně, tak bych do toho nevrtal.

Kabely nejiskří, ránu jsem od nich nedostal ani když jsem za ně v suchu bral(.. ale nějak jsem je zapomněl zkusit z jiného auta). Víčko a palec rozdělovače nový Nipparts, stejně tak svíčky NGK. Vstřiky dané z auta, které jezdilo normálně.

K průvodním jevům bych přidal zjištění, že po demontáži katalyzátoru byl ve výfuku nespálený benzín. Auto se po zahřátí občas rozhodne na volnoběh kouřit.. je to dým spíš do bíla, ale voda nemizí. Zítra jde na emise, tak se snad trefím do okamžiku, kdy nebude dýmit  :roll:

Motor jede nejlépe, když je rozdělovač stočený úplně vlevo až k dorazu - to mi přijde, že musí být mimo limity pro předstih (stroboskop nemám). Taky svíčky byly po 10tkm docela černé, motor bere i 0.5 l oleje na 1000 km (hlavně dálnice ve vysokých otáčkách).

Při studeném startu naskočí na 4 válce se zvýšeným volnoběhem -> pak při zahřívání je reakce na plynový pedál špatná (jako by se mu nedostávalo palivo). Po zahřátí se to zlepší, ve vysokých otáčkách to jede rozumně, ale v nízkých se mu roztáčet zase nějak nechce.. řekl bych, že není benzín.

Na mém checklistu tak zbývá následující:
- kabely
- není tlak paliva?
- není komprese?

Nějak to pořád odkládám, jelikož není čas a musel bych na obojí vyrobit přípravek.

Kdyby někdo měl ze středních Čech nebo Prahy hotový přípravek, tak bych si pak rád udělal výlet a něco i přispěl.


Offline Pepe

 Ač hlavu motoru namontuješ obráceně - 1. válec je od rozvodu . Na tělese klapky není servo - je to snímač polohy klapky . Nespálený benzín ve výfuku - sežeň si jinou VN cívku . Za katem by vždy měla být jen voda  - pára , proto tam kat je. Nechtělo by to udělat rozvody ? Podle toho co píšeš o pootočení rozdělovače .  Při studeném startu naběhne normálně- postupně jak se zahřívá , krokový motor zavírá bypass , až jej uzavře úplně a pak motor běží podle otevřené klapky . Po přidání plynu se mu nechce do otáček - možný problém s rozvodem a není li benzín - filtr paliva . Tlak paliva ovlivníš jen výměnou čerpadla v nádrži. Komprese motoru - změření tlaků není takový problém a 0,5 l oleje ..... no papá dost . Demontovat hlavu , olejovou vanu - vyndat písty - vyměnit kroužky a šály . Ještě něco jsem zapomněl ? :D

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishi&cfg_id=1&area=M60&cat=B6085601A&mdl=E32A&clf=LNHQL6
zde katalog dílů
« Poslední změna: 05.02.2018 - 18:57:47 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kubba

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
 :D Je vidět, že o tom víš hodně.

Do teď jsem si myslel, že to soukolí v klapce ji natáčí. To by mě teda zajímalo, proč ten plyn z volnoběhu šel násilím. Ale je to zdá se pryč.

Hlavu jsem měl dole před dovolenou, takže problém s těsněním můžu vyloučit (žralo to stejně oleje před i po výměně). Teď po výměně dříků mi to přijde lepší, ale ještě jsem s tím nenajel dost, abych mohl něco soudit. Výměna kroužků, šál atd. nepřipadá až do další zimy v úvahu - mám barák v rekonstrukci a prostě není čas. Naštěstí na konci měsíce bych se měl dočkat nového auta.

Rozvody jsem dělal taky před dovolenou.. spodek výstupek na mezeru v karteru, vršek tečka na výstupek cca 2 cm od horní hrany hlavy - předpokládám, že je to dobře.

Jak se to vrátí z TK, dám jiné kabely a trochu to povozím na LPG.. schválně jestli bude rozdíl. Pak už jedině cívka, čerpadlo...
.. hergot, já bych nejradši koupil celé pojízdné auto na díly s 4G15 a přehodil motor :undecided:


Offline Pepe

 Měl jsem Galanta ´88mičku , jednobod do karbecu 1,8l. Právě popsanou výměnu kroužků a šál jsem s kamošem dělal .  Začátek ve 2 odpo a odjezd 1,30 ráno. Tak se dohodni s Naganem v Českém Brodu na jiném motoru - dát tam 4G63 , dvoulitr.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001