Díky za ujasnění. Myslel jsem si to, ale vzhledem k tomu, že o rok později začali montovat tu hlavu opačně, jistý jsem si nebyl.
Ad ostatní trable, lanovod je OK, spíše se semnou občas pralo servo v klapce. Poslední dobou se to chová mravně, tak bych do toho nevrtal.
Kabely nejiskří, ránu jsem od nich nedostal ani když jsem za ně v suchu bral(.. ale nějak jsem je zapomněl zkusit z jiného auta). Víčko a palec rozdělovače nový Nipparts, stejně tak svíčky NGK. Vstřiky dané z auta, které jezdilo normálně.
K průvodním jevům bych přidal zjištění, že po demontáži katalyzátoru byl ve výfuku nespálený benzín. Auto se po zahřátí občas rozhodne na volnoběh kouřit.. je to dým spíš do bíla, ale voda nemizí. Zítra jde na emise, tak se snad trefím do okamžiku, kdy nebude dýmit
Motor jede nejlépe, když je rozdělovač stočený úplně vlevo až k dorazu - to mi přijde, že musí být mimo limity pro předstih (stroboskop nemám). Taky svíčky byly po 10tkm docela černé, motor bere i 0.5 l oleje na 1000 km (hlavně dálnice ve vysokých otáčkách).
Při studeném startu naskočí na 4 válce se zvýšeným volnoběhem -> pak při zahřívání je reakce na plynový pedál špatná (jako by se mu nedostávalo palivo). Po zahřátí se to zlepší, ve vysokých otáčkách to jede rozumně, ale v nízkých se mu roztáčet zase nějak nechce.. řekl bych, že není benzín.
Na mém checklistu tak zbývá následující:
- kabely
- není tlak paliva?
- není komprese?
Nějak to pořád odkládám, jelikož není čas a musel bych na obojí vyrobit přípravek.
Kdyby někdo měl ze středních Čech nebo Prahy hotový přípravek, tak bych si pak rád udělal výlet a něco i přispěl.