GalantWeb

V6 Jede jen do 4000

Offline Trewor

Měnil jsem prasklou vodní hadici k chladiči oleje.
Sundaval jsem kvůli tomu větráky a filtrbox, váhu vzduchu a hadice až po klapku.

Nastartoval jsem to takhle na chvilku jestli náhradní hadice těsní. Pak namontil sání a jel to projet. Ale vůbec to nejelo a bez kvaltu se motor dal vytočit jen do 4t otáček a pravidelně bliká TCL.
Pak jsem zapojil opomenutej podtlak právě pro TCL ale nezlepšilo se to.
Pak jsem  sundal z větráku lopatky abych ho mohl namontovat zpět a zapojit ale furt nic.
Pak jsem dal klíčky do druhý polohy a na necelou minutu odpojil mínus půl baterky. Překvapivě zase nic.
Tak kurňa co se tomu nelíbí? :mad:

Nedochází mí spojitost blikajícího TCL a motoru běžícího v nouzáku ale bez kontrolky motoru :undecided:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Sir Dag

Tak TCL si povídá s jednotkou převodovky automatu..to je jasné...možná ovšem i s jednotkou motoru nebo se pletu?  :undecided:
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Trewor

Jo jednotky spolu komunikují ale nevim proč je motor v nouzáku.
Jestli když tekla voda od termostatu tak jestli teď neblbne nějakej konektor.

Blbý je že v pátek ráno mam jet do maďarska
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

 Nepleteš , ale nevím co vše kde odpojoval . Některý konektor na převodovce   :undecided: :undecided: :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

Tak jsem spojil piny 1 a 4 a stále bliká Nko, stále bliká kontrolka motoru a kontrolka ABS hlásí 21, 23, 24 což by měly být senzory PP a obou zadních kol.

Že by zblblý údaje od čidel ABS kvůli bezpečnosti omezily rychlost auta?
Zejtra zkusim vytáhnout pod přístrojovkou pojistku ABS a dojet do práce. Když jsem blbnul na sněhu tak to tak v pohodě fungovalo.
Zajímavý je, že když jsem blbnou dýl tak se ABS a TCL vyplo (bláznivý údaje) ale nic dalšího to neovlivnilo.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Drak

ty nemáš tlačítko TLC OFF?
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Trewor

Mam ale i s vypnutým TCL je motor v nouzáku
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Trewor

Tak cestou do práce se tomu teda vůbec nechtělo jet a bez kvaltu to točí jen do 3750.
Tak uvažuju jestli nedojet na Spořilov to napíchnout na diagnostiku jelikož jsem na neto našel pár lidí co měli na Diamantech a galantech to samý ale bohužel bez řešení
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Trewor

Nejblíž co jsem našel:
During a recent trip the tcl light started flashing and there was a gradual loss of power eventually dying to max speed of say 60km.  The first workshop said the ecu said it was the tps so they reset it.  The car worked fine for about 50km before occurring again.  So the second workshop replaced the tps, but same thing happened further down track.  The current workshop is at a loss, the computer is coming up with no errors and they want me to send the ecu away for diagnosis.  Do you know what may be causing the problem?  Everyone so far has ignored the tcl light flashing.  is it insane of me to think that it could be due to faulty speed sensor etc?.  Thanks very much for your time.

The TCL light can come on when there's an air intake problem.  The TPS was a good place to start, but your workshop needs to inspect the MAF/MAP sensor.  When there is something that goes wrong with engine management, the car generally shuts down traction control as it assumes it probably cannot control it correctly. You would generally get a "check engine" light with that, though.
Or, you could have other issues. However, if you were to have something like a wheel speed sensor failure, you would probably get an ABS light appearing as well.  So be sure to have the workshop check any sensor and component associated with the air intake, and hopefully be able to reveal the cause and correct the problem.



Což mě vede k tomu že zase rozeberu sání před klapkou, tu aspoň vyčistim, stříknu kontaktolem konektory a budu doufat jelikož na Spořilově maj prej plno.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

Ještě by mohl pomoct evoscan s výmazem DTC .    Úspěch ale nezaručený .
« Poslední změna: 09.02.2017 - 11:48:37 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

 Jak jsem to prohledával , vše ukazuje na ABS snímače a tím pádem elektronika vyhodnotila tyto závady jako vozidlo neschopné normálního provozu .  MUT III diagnostiku má i Deršák v Mlčechvostech.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

tomu neverim, ja jezdil mesic s odpojenym jednim cidlem ABS, kontrolka svitila a motoru to bylo putna
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Kouba96

Já jsem z ABS vyblikal chybu 23, tuším že LZ kolo a nic mi nesvítí a všemu je to jedno  :D


Offline Trewor

Heuréka! Už zase vrčí jak má.
Sundal jsem plastový sání, vyčistil váhu vzduchu, klapku kam až jsem se dostal (no to byl humus) jo a v osičce mam trochu vakl tak jestli nemůže bejt zrada na spojení na TPS :undecided:
Pak jsem vysušil nemrznoučku co byla všude, vyčistil všechny konektory na který jsem se dostal a opět složil. Pak jsem pro sichr provedl reset jednotek a nechal to pár minut běžet. No a nejel hned teda úplně parádně ale to si teprve načítal data. Už zase můžu překračovat jiný rychlosti než 30 a 40...až tak to bylo mrtvý.
Tak teď už jen tu hadici no. S tou nouzovkou co tam mám se mi až do Budapešti nechce.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

" Já jsem z ABS vyblikal chybu 23, tuším že LZ kolo a nic mi nesvítí a všemu je to jedno "   Chyby zapsané v paměti neukazují na momentální stav .  Mohlo se to stát někdy , ale v paměti se to drží a když je nesmázneš, nemusíš projít TK .


A Treworovi hurá , protože podělat si takhle motor a dát to do pořádku , dobrý. Protože jen on ví , kolem čeho se ruce motali a co měl odpojeno .   Dobrý .
« Poslední změna: 09.02.2017 - 16:10:35 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline in4mator

Já mám zase chyby #31 snímač klepání - vadný, #61 komunikace s automatickou převodovkou - vadný. Co mám dělat? Klepat to klepe a převodovku mám manuální  :undecided:
Žízeň tvou nic neutiší, než se svezeš v Mitsubishi... Není podstatné, jestli jedeš první... podstatné je, jestli jedu první já.


Offline Pepe

 Je to čidlo , které upozorňuje ECU o detonačním spalování , ač klepání tam může být různé.  A ten další problém - je možné , že je tam ECU zaměněna z Galantu s automatikou .  Chtělo by to zjistit co tam máš . K manuálu  ECU mám .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

náhoda je sice blbec..ale mezi námi...kdo z vás měnil ECU..to se mi nezdá..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Jak si vysvětlíš dotaz diagnostiky na  automat , když je do ECU nahrán soft  bez příkazů pro komunikaci s AT ?   Jedině že by diagnostika  BOSCH Esi tronic  fixlovala.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001