přesně..
zákon hovoří o tom, že při otočením kolíčku do polohy kdy má jakoby běžet motor by měla svítit světla DRL (denní svícení). To znamená, že při nastartovaném motoru mají svítit, při rozsvícení obrysových světel mají též svítit. Až při rozsvícení potkávacích světel mají zhasnout. Vše automaticky.
Vzhledem k tomu, že si policie a lidé stěžují tak výrobci začali u některých vozidel LED svícení montovat stylem..při rozsvícení obrysových světel se zapnou a po rozsvícení potkávacích světel zhasnou. Nastartování motoru či poloha klíčku v zapalování nemá vliv na svit LED.
Proto tuhle variantu zapojení tolerují na STK. Hlavně, že je to automaticky a, že zhasnou kdy mají.
Jinak zapojení jak říká Pepe..ovšem je vícero druhů svícení a proto je nakreslené na krabičce (jak říká Rob). Pokud máš svícení a schéma ne. Doporučuji otevřít kapotu a zkoušel drátky přímo na baterku co ti to světlo udělá ať víš jakej kabílek dělá co a pak teprv montovat na auto.
A teď tipy zapojení
1) máš pouze + a -. V tom případě musíš dokoupit relátko a postupuješ tak, aby se to chovalo podle tipu 2
2) svícení má 3 vodiče s tím, že ten třetí zhasíná svícení. V takovém případě připojíš + drát buď ke spínanému plus nebo k přední obrysovce (parkovačce), zkrátka tam kdy chceš, aby se ti led rozsvítili. - drát pak na baterku a poslední třetí drát (signálový) na potkávací žárovku.
3) svícení má tři vodiče s tím, že třetí ztlumuje svícení. Postup zapojení je stejný jako u tipu 2 jen výsledek je takový, že při rozsvícení potkávacích světel se LED ztlumí (zmírní jas) a stanou se pozičními/obrysovými světly, aby neoslňovaly.