Zdar
Mám tu problém. Nechal jsem dělat repas převodovky (vyměněno 6 ložisek na hřídelích a diferáku), spojka byla dělána cca v srpnu minulýho roku a vyppadá ještě v pohodě). Problém před výměnou byl ten, že u stojícího nastartovaného auta byl slyšet šustot a po sešlápnutí spojkovýho pedálu zvuk zmizel. Postupně se se ten zvuk zesiloval až do chrastítka. Nechal jsem udělat repas.
Po výměně a potom, co jsem auto více zahřál (za studena to nedělá), je ten zvuk zpět. Úplně stejný projev jako když jsem auto kupoval a postupně odcházelo ložisko v převodovce (protože prvně jsem nechal udělat spojku, když problém přetrvával, nechal jsem udělat ložiska v převodovce). Po krátké jízdě si toho člověk nevšimne, po delší je to slyšet celkem dost.
Resp. při zmáčknuté spojce tak, aby ten zvuk přestal nejde zařadit a tímto testem to tedy nemůže být převodovka (tak mi to prezentoval mechanik co mi dělal převodovku). Při stojícím autu se prý točí pouze dvě ložiska v převodovce. Jsem s ním domluvenej, že uděláme spojkový ložisko (což ale podle všeho taky nebude, protože kdyby ano, tak při tom "testu" půjde zařadit (?) ).
Máte někdo stejný problém či zkušenosti? Nemůže to být jen něco volného na okolo spojky či hřídele v převodovce?