GalantWeb

Zapalovací cívka a další

Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
Zdarec byl jsme dnes u mechanika na diagnostiku. Mám po výměně katalyzátoru tak jem počítal, že lamda hodí chybu. Další chyba je snímač vačky jenž sem měnil za starší. Projížděl jsem nové a ceny mají větší rozptyl  A.I.C. Competition Line za 800,- BLUE PRINT za 1200,- FEBI BILSTEIN za 1500,- a HERTH+BUSS JAKOPARTS za 2200,- tak váhám zda má cenu ušetřit. A poslední chyba je cívka zapalování 1-4.Dle oka mi říkal mechanik že vypada ko proto zasílám pro ujištění foto co myslim. Cívky jsem na většinou na e shopech nenašel jen na Autokelly budu rád za jiné tipy. Je tam tesla za 2000,- delphi za 2200,- a valeo za 2900,-
Dík za pomoc


Offline Pepe


Offline Sir Dag

dotaz..a co tam dát nějakou jinou z jiného autáku za pár kaček..ale samozřejmě musá být za pár kaček.. :D
prostě od nás...klubáků..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue



Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
Starší už právě nechci dávat a zas čekat kdy to kiksne možná tu žhavící cívku bych vzal


Offline Pepe

Ty máš naftu , když poptáváš žhavící cívku ? :-D :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
Ty máš naftu , když poptáváš žhavící cívku ? :-D :-D
sory jako :D zapalovací cívka



Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
Hodí mi někdo pls foto umístění snímače vačky ? A zapalovací cívky jsou 2 ?Protože diagnostika psala jen obecně bez přesnějšího. A dle fota co jsem poslal je to správně? díky moc


Offline Pepe

 Cívky jsou dvě a na obr. je to správná cívka . Snímač polohy vačky  je mezi filtrem a víkem ventilů -nasazen na vačce .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
Cívky jsou dvě a na obr. je to správná cívka . Snímač polohy vačky  je mezi filtrem a víkem ventilů -nasazen na vačce .
díky moc myslíš že jiná diagnostika vypíše, která cívka to je ?


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
Tak musím pokračovat ve vláknu jelikož problém se poprvé po měsící zopakoval. Při vyšší rychlosti jakoby motor ztratil tah, auto začalo zpolamlovat a nešel za plynem. Musel jsem zastavit a vypnout zapnout a pak vše v pohodě. Půjdu opět na diagnostiku zda to není druhá cívka zapalování pak mě napadly svíčky jinak netuším nebo je jiná možnost ?


Offline Pepe

Kdy jsi měnil palivák?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Pepe

 Bez benzinu, který ti ucpaný filtr nepustí , auto nepojede :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


guest2672

  • Host
cívku bych dal od NGK,ti to skáče jako do nouzáků ne?


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
To je otázka ale dělalo to to samé co předtím a první diagnostika napsala zapalovací cívka 1-4 tak sázím spíš na tu druhou cívku naštěstí to není něják často


Offline Sir Dag

cívky tu jsou...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Tak zkontroluj přívodní kabely k cívkám , nemusí být špatná cívka ale přívodní kabel , ten když se ohřeje (izolace) , tak se přívod přeruší .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
zkusím první filtr a kabely se dají sehnat samostatně ?