GalantWeb

MTEC Brakes

Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
Co říkáte na tuhle značku, dle jiných vláken je vrtání nepraktické ale jen řezané by snad stály za tohttp://www.asc-tuningimports.cz/variant/mtec-brzdove-systemy/mitsubishi/mtec-predni-sportovni-brzdove-kotouce-25/8978/8978/9525


Offline Trewor

No nevim co je na nich sportovního? Vůbec tenhle termín mě u autodílů dost irituje.
256mm jsou prostě malý a Galant není zrovna lehkej.

Drážky, vrtání atd je spíš honění ega(mimo závodní použití), ale když už, tak tady maj kluci ověřený kotouče Brembo MAX.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Online Pepe

 Vyhozené peníze za tyto disky.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Ate kotouce, veka roztec  dvoupist trmen. Ate desky...pomalu to flekuje :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Taky si nemyslim, že to za ty peníze stojí, mít vrtanej kotouč. Kdyby byl plně perforovanej a plně řezanej, tak jak to mají závodní speciály - chápu, ale tohle? Jsem si celkem jistej, že tohle provedení bude mít minimální funkci... A za ty peníze? ](-: to bych si radši koupil třeba nový 2pístový třmeny a normální kotouče, když už tedy chce být investice do lepších brzd...


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
V poho co jsem tu pročetl jsou ověřené ty bremba max našel jsem je https://autodilyfojtik.cz/brzdovy-kotouc-brembo-09564075 za dobrý peníz jen jestli sedí i na Galanta VI 2,0 benzín a desky co jste psali Ate nebo co jsem zaslech Textary


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
ATE nebo opět Brembo. Pokud máš jednopístový brzdy mám naskladněný dvě sady na předek nový a nebo lehce jetý.