GalantWeb

Musím dolít olej, abych nastartoval

Offline MaraFa

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 1
Zdravím vás pánové,
motor z fotky jistě znáte, jediný rozdíl je ten, že tento je namontovaný v Chrysler Stratus z roku 1996. Jedná se o 2.5 V6 co se dával do Galanta a má takovou zajímavou (ne)funkci... Auto sice normálně nastartovalo, ale abych jej udržel nastartované musel jsem ho držet pod plynem, jinak otáčky padly na 500 otáček a motor chcípl. Po telefonátu s majitelem mi bylo řečeno ať doliji trošku oleje a motor normálně pojede...

Ač je to podivné, motor skutečně ihned po dolití oleje a lehkém podržení plyn normálně jede a funguje... O co jde? Je špatné nějaké čidlo? Něco ucpané? Je to opravdu divný a nikdy jsem se s tím nesetkal...


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
No z mého laického pohledu motor žere olej a chcípl proto, že jede na sucho... Ale ruku do ohně za to nedám


Offline Trewor

Stratus je podvozkem a motorem založený na 7g Galantu a motor je 6G74 (nebo 3 nebo 2..teď nevim)
Když se motoru nechtělo jet tak něco svítilo? Oranžová kontrolka oleje?
Nebyl motor hlučnější? Hrubší chod/zvuk?

Jednotka by mohla být stejná tak zkus vyblikat chybový kódy - návod na úvodní stránce.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4