GalantWeb

E33A 2.0 DOHC

Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
Nazdarek, prosim vas neviete mi poradit kde zozeniem tuto palivovu trubku ? Cislo dielu je MB503412
Potrebujem totiz vymenit filter a je to tak zarezle ze asi budem musiet menit aj trubku


Offline Werewolf66

Sezen si holendry a natahni to v medene trubce, máš to nejjednodušší reseni
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

Bud se zeptat v mitsubishi jako originální díl. https://oem24.eu/cz/MB503412
ten v druhovýrobě není.
Pak je možnost si ji nechat udělat z mědi na míru podobně jako brzdové.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
Well dik za rady a este mam jeden problem.. v poslednom case sa dva krat menili rozvody.. ano dva krat.. pretoze su tam dva druhy znaciek - tovarenske a znacky niekoho kto uz to robil predtym... problem je v tom ze podla tovarenskych znaciek ked sa vsetko nastavilo nesedeli polohy valcov podla manualu.. ale spravilo sa to no motor mal napicu chod... skusilo sa to urobit podla znaciek toho kto to robil predtym a polohy valcov sedeli ale takisto ma motor napicu chod ? wtf ?! viete niekto poradit co s tym moze byt alebo prevo to tak je ?? uz som z toho na nervy  najradsej by som do toho kupil druhy motor a vybavene.. cele to vypada tak ze to niekto rozlozil a napicu poskladal ..ach  ](-:  ](-:


Offline Pepe

 Kde je problém ?  1. píst od rozvodu musí být v poloze HÚ - komprese- pálení a pak nemáš prostor pro něco jiné .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
Problem je presne v tom ze ten piest v tej polohe nebol  ](-:
ale podla tovarenskych znaciek to bolo nastavene dobre
« Poslední změna: 04.08.2017 - 20:42:37 od GalantPD89 »


Offline Drak

zaleží jestli byl a jak motor rozloženej a složenej a z jakých dílů. Rozdíl je v kolech na klice. Když je 1. píst v HU, tak péro pro zajištění  kola na klice musí být vodorovně směrem k výfuku (k chladič) a kolo řemene na značce. Pokud tomu tak není, jsou tam třeba kola z SOHC i s klikou :) Teda ona ta značka je na tom plechu pod kolem, tak zaleží z čeho vůbec je a jestli ji někdo neotočil o 180° :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
Dufal som ze sa vyjadris aj ty Draku a v podstate si asi potvrdil nasu teoriu o tom ze je to skladacka a ze kluku asi niekto otocil... no mam radost...


Offline Pepe

 Klikovku neotočíš , ale je možné , že někdo otočil řemenici ( rozuměj ozubené kolo rozvodového řemene ) na klikovce . Jinak se všechny značky musí sejít .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
Hej chapem.. a v podstate tym padom je teda mozne ze rozvod sa da nastavit dvojako a motor aj tak bezi ?


Offline Drak

to by teoreticky nemělo být možné. Zaleží konkrétně jak moc je to rozdílný, ale pokud se klika otočí o celou půlku otáčky, měly by se potkat ventily s pístem. Když by byl otočený jen plech se značkou, tak to je jen o 90° a to by mohlo i chytnout a udržet se v chodu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
No to je asi najpravdepodobnejsie pretoze ci sa rozvod nastavil tak alebo tak, motor bezi - ale špatne


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
Caute takze rozhodol som sa pre novy motor ten stary je vylagrovany totalne.. Zohnal som z eclipse chcem sa ale opytat nebude to robit problemy ? Myslim ze rozdiel je v sani a vstrekoch tie sa budu dvvat z galanta, na co sa mam este pripravit ?


Offline Drak

zaleží z jakýho roku ten eclipse byl, liší se nejen klikou ale i snímačem vačky, polohy klapky, ECU motoru, zapalovacím tranzistorem , civkama atd. Chtelo by to napsat nebo fotky původního a nového motoru.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
je to eclipse 2g, fotky bohuzial nemam


Offline Drak

2G ma jiný snímač na vačce, možná bude jiný i tranzistr zapalovací. Bude mu chybět čidlo klepaní. Pokud by jsi měl původní motor z galanta 92-93 (poslední rok výroby), tak je motor skoro stejný jako 2g eclipse
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
No to bohuzial neviem nikde zohnat, skusal somvselico aj poliakov ale zohnal som len toto.. pokial vies o niecom sem s tym.. ale v podstate my chceme vymenit cisto ina agregat.. mechanicku cast motora.. vsetka kablovacka by ostala z galanta vratane sania


Offline Drak

z E33 (E39) už nemám krom starého serva vůbec nic. Když budeš měnit čistě jen želozo, tak by to neměl být problém. Jen teda vlastně přehodíš starší lepší 6 bolt na novější a mín povedenej 7 bolt :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Trewor

Pokud je možnost tak vem i řídící jednotku. Lepší párovat tu s autem než bastlit čidla atd.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
No to je v prdeli uplne.. ako ja by som najradsej nechal motor z galanta ale to sa neda zohnat a generalka draha a beztak nikoho nepoznam kto by bol ochotny