Menu
Domů
Forum
Garáž
Vyhledávání
Kalendář
TinyPortal
Stahování
Galerie
Články
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Problémy & Závady
»
E33A 2.0 DOHC
E33A 2.0 DOHC
GalantPD89
·
24 ·
9479
« předchozí
další »
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
2
Dolů
GalantPD89
Full Member
Příspěvků:
81
E33A 2.0 DOHC
kdy:
03.08.2017 - 12:04:47
Nazdarek, prosim vas neviete mi poradit kde zozeniem tuto palivovu trubku ? Cislo dielu je MB503412
Potrebujem totiz vymenit filter a je to tak zarezle ze asi budem musiet menit aj trubku
Werewolf66
Hero Member
Příspěvků:
958
Vůz:
1998 Mitsubishi Galant Wagon
Mitsubishi Galant 1998 kombajn
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #1 kdy:
03.08.2017 - 13:14:39
Sezen si holendry a natahni to v medene trubce, máš to nejjednodušší reseni
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #2 kdy:
03.08.2017 - 14:07:30
Bud se zeptat v mitsubishi jako originální díl.
https://oem24.eu/cz/MB503412
ten v druhovýrobě není.
Pak je možnost si ji nechat udělat z mědi na míru podobně jako brzdové.
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
GalantPD89
Full Member
Příspěvků:
81
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #3 kdy:
04.08.2017 - 17:18:05
Well dik za rady a este mam jeden problem.. v poslednom case sa dva krat menili rozvody.. ano dva krat.. pretoze su tam dva druhy znaciek - tovarenske a znacky niekoho kto uz to robil predtym... problem je v tom ze podla tovarenskych znaciek ked sa vsetko nastavilo nesedeli polohy valcov podla manualu.. ale spravilo sa to no motor mal napicu chod... skusilo sa to urobit podla znaciek toho kto to robil predtym a polohy valcov sedeli ale takisto ma motor napicu chod ? wtf ?! viete niekto poradit co s tym moze byt alebo prevo to tak je ?? uz som z toho na nervy najradsej by som do toho kupil druhy motor a vybavene.. cele to vypada tak ze to niekto rozlozil a napicu poskladal ..ach
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #4 kdy:
04.08.2017 - 19:07:44
Kde je problém ? 1. píst od rozvodu musí být v poloze HÚ - komprese- pálení a pak nemáš prostor pro něco jiné .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
GalantPD89
Full Member
Příspěvků:
81
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #5 kdy:
04.08.2017 - 19:33:20
Problem je presne v tom ze ten piest v tej polohe nebol
ale podla tovarenskych znaciek to bolo nastavene dobre
«
Poslední změna: 04.08.2017 - 20:42:37 od GalantPD89
»
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #6 kdy:
04.08.2017 - 21:05:44
zaleží jestli byl a jak motor rozloženej a složenej a z jakých dílů. Rozdíl je v kolech na klice. Když je 1. píst v HU, tak péro pro zajištění kola na klice musí být vodorovně směrem k výfuku (k chladič) a kolo řemene na značce. Pokud tomu tak není, jsou tam třeba kola z SOHC i s klikou
Teda ona ta značka je na tom plechu pod kolem, tak zaleží z čeho vůbec je a jestli ji někdo neotočil o 180°
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
GalantPD89
Full Member
Příspěvků:
81
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #7 kdy:
04.08.2017 - 21:19:41
Dufal som ze sa vyjadris aj ty Draku a v podstate si asi potvrdil nasu teoriu o tom ze je to skladacka a ze kluku asi niekto otocil... no mam radost...
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #8 kdy:
04.08.2017 - 21:40:05
Klikovku neotočíš , ale je možné , že někdo otočil řemenici ( rozuměj ozubené kolo rozvodového řemene ) na klikovce . Jinak se všechny značky musí sejít .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
GalantPD89
Full Member
Příspěvků:
81
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #9 kdy:
04.08.2017 - 22:02:05
Hej chapem.. a v podstate tym padom je teda mozne ze rozvod sa da nastavit dvojako a motor aj tak bezi ?
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #10 kdy:
04.08.2017 - 22:14:04
to by teoreticky nemělo být možné. Zaleží konkrétně jak moc je to rozdílný, ale pokud se klika otočí o celou půlku otáčky, měly by se potkat ventily s pístem. Když by byl otočený jen plech se značkou, tak to je jen o 90° a to by mohlo i chytnout a udržet se v chodu.
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
GalantPD89
Full Member
Příspěvků:
81
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #11 kdy:
04.08.2017 - 22:18:55
No to je asi najpravdepodobnejsie pretoze ci sa rozvod nastavil tak alebo tak, motor bezi - ale špatne
GalantPD89
Full Member
Příspěvků:
81
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #12 kdy:
09.08.2017 - 12:50:00
Caute takze rozhodol som sa pre novy motor ten stary je vylagrovany totalne.. Zohnal som z eclipse chcem sa ale opytat nebude to robit problemy ? Myslim ze rozdiel je v sani a vstrekoch tie sa budu dvvat z galanta, na co sa mam este pripravit ?
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #13 kdy:
09.08.2017 - 15:16:32
zaleží z jakýho roku ten eclipse byl, liší se nejen klikou ale i snímačem vačky, polohy klapky, ECU motoru, zapalovacím tranzistorem , civkama atd. Chtelo by to napsat nebo fotky původního a nového motoru.
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
GalantPD89
Full Member
Příspěvků:
81
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #14 kdy:
09.08.2017 - 15:19:08
je to eclipse 2g, fotky bohuzial nemam
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #15 kdy:
09.08.2017 - 15:30:11
2G ma jiný snímač na vačce, možná bude jiný i tranzistr zapalovací. Bude mu chybět čidlo klepaní. Pokud by jsi měl původní motor z galanta 92-93 (poslední rok výroby), tak je motor skoro stejný jako 2g eclipse
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
GalantPD89
Full Member
Příspěvků:
81
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #16 kdy:
09.08.2017 - 15:34:44
No to bohuzial neviem nikde zohnat, skusal somvselico aj poliakov ale zohnal som len toto.. pokial vies o niecom sem s tym.. ale v podstate my chceme vymenit cisto ina agregat.. mechanicku cast motora.. vsetka kablovacka by ostala z galanta vratane sania
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #17 kdy:
10.08.2017 - 08:26:19
z E33 (E39) už nemám krom starého serva vůbec nic. Když budeš měnit čistě jen želozo, tak by to neměl být problém. Jen teda vlastně přehodíš starší lepší 6 bolt na novější a mín povedenej 7 bolt
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
Trewor
Hero Member
Příspěvků:
651
Vůz:
1999 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #18 kdy:
10.08.2017 - 09:31:08
Pokud je možnost tak vem i řídící jednotku. Lepší párovat tu s autem než bastlit čidla atd.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4
GalantPD89
Full Member
Příspěvků:
81
Re:E33A 2.0 DOHC
Odpověď #19 kdy:
10.08.2017 - 12:46:48
No to je v prdeli uplne.. ako ja by som najradsej nechal motor z galanta ale to sa neda zohnat a generalka draha a beztak nikoho nepoznam kto by bol ochotny
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
2
Nahoru
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Problémy & Závady
»
E33A 2.0 DOHC
Search