Těší nás, že nejsme jediní.
Pokročili jsme však zase o kousíček dál. Kontrolovali jsme všechna čidla pomocí multimetru podle dílenské příručky a levé zadní čidlo bylo K.O. Ale připsala se nám na ŘJ chyba 52, což musíme vyměnit za poslední jednotku, co nám tu zbyla ze 4.
Původní, co byla v autě s chybou 44 je na vyhození. Aktuální jednotka, co půjde vyhodit má chyby 14, 15, 23 a již zmíněná 52. A asi určitě tam půjde jednotka s chybama 14, 23 a 21, pokud neseženeme jinou.
Nicméně, byli jsme v autorizovaném servisu Mitsu a stojí to za starou belu. Na galanta se stěží, s tím co mají, vlastně ani kloudně nenapojili.
A muž upgradoval.
Rezignoval v odvzdušňování brzd a koupil si odvzdušňovačku.
Toť vše nové u nás.
P.S. Náš mazlik se rozhodl jezdit jen na V-Power ze Shellky