GalantWeb

ABS

Offline Drak

Při představě sundání palubky a všeho ven, bych snad radši hledal závadu po kabelech :) Jen mi nejde k tomu to nefungující stmívání. Někde musí být propojené kostry a to jen u věcí, které jsou podsvětlené. Takže bych se zaměřil tímto směrem. Jestli třeba nějaký podsvětlený ovladač, tlačítko, nebo třeba panel klimatizace nedělají neplechu. Pak ještě záleží jestli předchozí majtel nebyl "kutil obecný" a něco si nějak "nevylepšil"
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kačenka

Stejnak palubka bude muset ven, protože co šlo, tak jsme prohlídli a nikde nic pofidérního jsme nenašli.
Z jakýho auta je chceš, Dagu, vzít? :D


Offline Sir Dag

vim o jedné 98 2,5 :) Takže brát se bude kde :)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Kačenka

Tak až si budeme moct přijet, tak dej vědět  :-D


Offline Czenda

Stmívání mi taky nefungovalo a mohla za to pojistka obrysovek. Praskla objímka ve světle.
Galant 2,5 V6 24 1997 sedan


Offline Kačenka

Stmívání mi taky nefungovalo a mohla za to pojistka obrysovek. Praskla objímka ve světle.

To je všechno v pohodě, za to fakt bude moct ta přidělávaná zabezpečovačka


Offline Pepe

 Včera se mi dostal pod ruce Padlův Galant . Vše krom ABS funkční,  ale chybové kódy  -  12 , 13, 15, 22,23 a 52 - nejde na voze oddělat jinak než zásahem do instalace . ECU ABS s počítačem komunikuje do doby , než dostane pokyn k vypsání DTC . To pak místo komunikace s pc , bliká tyto kódy skrze kontrolku . Proto jsme se dohodli s majitelem , že požádáme odborníka na Galanty jako komplet - Draka , aby pomohl k nápravě dané situace . Bych to viděl na zásah při instalaci rádia nebo jiného spotřebiče .  Takže Kačenka se svým Galantem nejsou sami s trápením kolem ABS.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

předpokládám, že jste zkontrolovali obě pojistky od ABS/TLC jak v motoru, tak pod palubkou :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kačenka

Těší nás, že nejsme jediní. :D Pokročili jsme však zase o kousíček dál. Kontrolovali jsme všechna čidla pomocí multimetru podle dílenské příručky a levé zadní čidlo bylo K.O. Ale připsala se nám na ŘJ chyba 52, což musíme vyměnit za poslední jednotku, co nám tu zbyla ze 4. :D :D :D Původní, co byla v autě s chybou 44 je na vyhození. Aktuální jednotka, co půjde vyhodit má chyby 14, 15, 23 a již zmíněná 52. A asi určitě tam půjde jednotka s chybama 14, 23 a 21, pokud neseženeme jinou. :D Nicméně, byli jsme v autorizovaném servisu Mitsu a stojí to za starou belu. Na galanta se stěží, s tím co mají, vlastně ani kloudně nenapojili. :D A muž upgradoval. :D Rezignoval v odvzdušňování brzd a koupil si odvzdušňovačku. :D
Toť vše nové u nás.
P.S. Náš mazlik se rozhodl jezdit jen na V-Power ze Shellky :D


Offline Kačenka

Jo a taky se nám podařil vyměnit přijímač (20 pin za 6 pin) a spárovat s dálkovým ovládáním. :D


Offline Pepe

předpokládám, že jste zkontrolovali obě pojistky od ABS/TLC jak v motoru, tak pod palubkou :)
Pod palubkou jsem nebyl , v motorovém prostoru je O.K.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

tak jo Kacenko...vase know-how o dalkaci sice nepotrebuji znat, ale prijedu a vy mi ovladatko nainstalujete :D :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Kačenka

Klidně přijeď :D ale připrav si cca den a půl :D a nebo přivez rovnou vyndanej svazek z podpaluboky. :D


Offline Kačenka


Offline Drak

vyndali jste žárovku z kontrolky?  :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kačenka

Jo, taky to přicházelo v úvahu :D :D ale pistole to zachránila. :D :D Ne, jen jsme vyměnili levé zadní čidlo a jednotku. :)


Offline Kačenka

Ale stejně je jedna věc divná. Pepemu Evoscan ukazoval odchylky v RR čidle, ale podle multimetru bylo OK. Ovšem jsme nedokázali změřit RL, až když se odmontovalo ložisko a očistilo se čidlo, tak neukazovalo konstantní hodnotu, ale něco multimetr ukázal. Jisté je to, že teď mají všechna čidla až ke konektoru ECU-ABS stejný odpor.
P.S. Přítel nechce dílenskou příručku nějaký ten čas už ani vidět. :D


Offline Pepe

 Ta odchylka je v nastavení evoscanu , kde je koeficient přepočtu pro čidla 0,53  a pro RR je koef 1,03 , proto ta odchylka . Ale protože se pohybuje v pásmu zelené barvy , bylo a je O.K.     , jen bylo zkratované třeba železnýma pilinama .   Jinak gratulace k takovému výkonu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

 Dotaz pro koumavé hlavy  - co může způsobovat samovolné sepnutí ABS kompresoru , aniž vy se řidič dotkl pedálu brzdy  ??
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Třeba máš někde nechtěný pokles tlaku,možná i autem chtěný.