Zdravím přátele galantwebu. Mám sice eclipse 2.4 l, ale ten motor je ze stejné stáje. Taky mi nechce za "za plynem", ale jen někdy. O to je to horší jak na diagnostiku, ale hlavně to smrdí průšvihem pokud mě motor zradí v situaci, kdy hrozí střet. Problém se táhne 3 roky. TPS kontinuita napětí proměřena x krát, vždy jak napěťově na V-metru, tak graficky přes OBD OK. Až poslední měření kdy jsem dlouho bez nastartovaného motoru sešlapoval pedál plynu rychle min-max, viděl jsem chvílemi na napěťové křivce křivce TPS občasné výpadky, že nešla do max-min hodnot. Problém při jízdě nastane při rychlém sešlápnutí plyn. pedálu a to až tak, že motor přestane pracovat a v tom okamžiku se rzsvítí kontrolka MIL s tím, že je chyba zapalování válců. Pak auto cukne a jede dál klidně i na 6000 ot. min. Při pomalé akceleraci tento problém není. Nejsem výměnkář pokus-omyl, ale mám už tendenci vyměnit TPS. Je stejný jak na Galantech. Cenové rozpětí od pár stovek do několika tisíců. Může mi někdo poradit zda china, nebo se vyplatí drahý značkový, ale neoriginální z USA, ČR?