Před spolujezdcem je úplně vpravo větrák, pak filtr, hned za ním výměník klimatizace a na středu box s klapkama na jehož zadní části je výměník topení. Trocho blbý na tom je že je teplota regulovaná klapkou kolik vzducho jde na výměník a né jako třeba u Fordu kolik vody jde do výměníku. V létě to tak zbytečně ohřívá kabinu a je horký rádio.
Tekoucí výměník tu snad ještě nikdo nehlásil, tak předpokládám, že držej a bude to něco jinýho.
Kdyby to přece byl on, tak teče po spoji tunelu s motorovou stěnou, buď pod plynem nebo u spolujezdce. A jelikož podlaha je trochu zkopce, tak mokro je hlavně pod výztuhou na který je sedačka.
Nejrychleji to zjistíš když vyhodíš koberec (nejdřív vyndáš přední sedačky, dáš pryč sedák vzadu, loketku, prahový lišty a okolí řadičky) a zajedeš do myčky a s baterkou budeš koukat kde to teče.
Šíbr máš? Od něj vedou hadice A sloupkama za přední kola a dozadu do D sloupku. Pokud je ucpaná ta dopředu tak to může týct klidně někam doboku a třeba Bsloupkem dolu. Stropnice je kvalitní a není to na ní zespoda vůbec znát.
Nebo jestli by teklo přes šroub hagusů?
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4