Dotaz...jeden klucina s 2,5 manuál řeší problém... A už si s tim nikdo neví rady..ale jako fatk nikdo..zkusilo se kde co a nakonec to dopadlo takto: provedena výměna celé spojkové sady, výměna setrváku, výměna hlavního spojkového válce, výměna pomocného spojkového válce, zrušení tlumiče vibrací na spojce (ta kostka), brzdová kapalina dot 5.1
O co jde..po sešlápnutí spojkového pedálu standartně se zařadí a když se začne pouštět spojkový pedál, tak začne zabírat až těsně před koncem (nahoře)...v posledních pár mm. Po odvzdušnění vše funguje normálně cca tři dny a pak tento problém se opakuje...díky tomuto problému zničená po pár tisíci km celá spojková sada, setrvák atd..proto vše vyměněno..Dále co se dělo. Spojková kapalina byla po pár dnech vždy úplně hnědá (přepálená) jak sviň...proto se tam dala dot 5...prostě do výkoných aut.. Stejnak problém setrvává...
co teď...?