GalantWeb

Offline Wolfchlum

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
Zdravím, nevím jaké máte zkušenosti s oleji ale tědka mam v 4G63 z 88 15W-40 ne zrovna moc kvalitku ale chtěl bych se zeptat jakej vliv má olej na hydroštěly . Přijde mi, že se vše seřídí až po delší jízdě cca hodinku, když jedu po městě čistě do práce tak mi pořád klepe jeden ventil . Spíš by mě zajímalo jestli by nebylo vhodnější 10W-40 přijde mi moc tuhej (nemam zkušenosti s výměnamy olej atd.tak se ptám)
Díky


Offline Wolfchlum

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
Ventil přestane klepat až po dlouhodobější jízdě .


Offline Pepe

 Po x letech provozu bych použil BG 109E na odbourání nečistot z motoru a pak tam dal 10W40 . Stává se , že do zdvihátka se dostane sajrajt , který nemůže ven a dlouho trvá , než se uzavře vnitřní prostor , aby udržel tlak a fungoval jak zdvihátko fungovat má . Někdy je třeba vršek motoru rozebrat , zdvihátka vyprat , napustit olejem a namontovat zpět .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Wolfchlum

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
myslel jsem si ale radši se zeptám, díky pepe každopádně , motor má najetých 153 XXX . Co by jste doporučil za olej z té 10W-40?


Offline Werewolf66

Kazdej ma zkusenost s necim jinym, ale toci se to kolem Shell HX7, Valvoline Durablent a origo oleje mitsubishi Diaqueen
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!