Zdravím všechny,
nedávno jsem koupil Galanta 2.0 GLS TD EA6A 1997 66kW. Po menších opravách (alternátor, brzdové válečky) jsem se rozhodl auto svěřit známému, který je automechanik, že mi auto pořádně důkladně prohlédne, jestli není ještě něco třeba opravit. Čekal jsem nějaké maličkosti, ale když vlezl pod auto, zjistil celkem vážnou korozi zadní nápravy (viz. fotky). Dále pak také říkal, že spojka už taky může brzo odejít.
Chci se tedy zeptat, jak vážné to podle fotek je. Ptám se protože to před půl rokem bylo na technické a vše ok. Dřívější majitel to poté měl 2x v servisu a já pak jednou a pokaždé měli auto zvedlé, dívaly se na podvozek a vše bylo v pořádku. Až nyní mi známý říkal, že by se v tom bál jezdit jak to je zrezlé. Tak kdo má pravdu
Myslíte, že by to stačilo vyvařit, nebo se neobejdu bez výměny celé nápravy? Problém je, že by to byla spolu se spojkou další velká investice a nevím jestli se to vyplatí a jestli vůbec najdu náhradní díly. Jaký je váš názor. Děkuji.