GalantWeb

Vymnena hlavy Sohc za Dohc

Offline Jeldus

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 36
  • Mitsubishi Galant 2.0GLS 100kw
Zdravim ve spolek chtel bych se vas zeptat o 4adu mam moznost mit hlavu dohc eclipse po repasi s vackami klikovkou a loziskama a chci se vas zeptat co vse by se do toho motoru dalo dat z galanta sohc verze ?


Offline Pepe

 Napadá mne jedna věc - není motor Eclipse obrácený - zrcadlově blok oproti Galantu ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jeldus

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 36
  • Mitsubishi Galant 2.0GLS 100kw
Jaj to je fakt zaobiral sem se takovyma slozitostma az sem zapomnel na to nejzakladnejsi takze celej napad je asi off pac by vackovy kola byli na druhy strane  :D


Offline Pepe

To už by bylo na swap - výměna motoru i s převodovkou . Ale třeba se pletu  :-D :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

dat hlavu z eva :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jeldus

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 36
  • Mitsubishi Galant 2.0GLS 100kw
Tak me napada ze to je hloupost ze by to neslo protoze celej motor je o 180 stupnu hnutej takze pokud mam motor v galantu vackovy kola na strane spolujezdce tak by to melo byt kompatibilni ?


Offline Trewor

Tak me napada ze to je hloupost ze by to neslo protoze celej motor je o 180 stupnu hnutej takze pokud mam motor v galantu vackovy kola na strane spolujezdce tak by to melo byt kompatibilni ?

Opravte mě pokud se pletu, ale netočí se tak trochu motor v Eclipse na druhou stranu než ve žralokovi?
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

 Záleží ze kterého ročníku Eclipse ta hlava motoru je . Jedná se o motor 4G63 DOHC a v některých ročnících jsou rozvody na straně řidiče a někde na straně spolujezdce . Tím pádem záleží na kanálech pro sací a výfukové potrubí  . Proto jsem psal o možnosti - nemožnosti záměny hlav na bloku motoru . Protože jakkoli otočíš motor , vždy bude mít výfukové potrubí vepředu u chladiče a rozvod zůstane stejný . A pak nevím , jestli ti sedne rozvodový řemen pro DOHC .
To Trewor , motor se točí při pohledu na rozvody zleva doprava . 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jeldus

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 36
  • Mitsubishi Galant 2.0GLS 100kw

Offline Pepe

Takže bys měl výfukové kanály naproti sacímu potrubí .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jeldus

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 36
  • Mitsubishi Galant 2.0GLS 100kw

Offline Jeldus

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 36
  • Mitsubishi Galant 2.0GLS 100kw
Takhle spis me ted dostalo zjisteni ze by se obratil smer pohybu otaceni vacky byl by zo problem ?


Offline Pepe

Asi jsem něco někde špatně napsal . Když pootočíš hlavu motoru z Talonu o 180° dostaneš řemenice do polohy nad řemenici klikovky tvého současného motoru . Ale zároveň se dostanou kanály sání dopředu a výfuky dozadu . Je to tak ?   Takže jak psal Drak , najdi hlavu z EVA a máš po problému . :-D
  Směr otáčení motoru se nemění .
« Poslední změna: 06.03.2018 - 20:58:55 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jeldus

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 36
  • Mitsubishi Galant 2.0GLS 100kw
Slo mi o cenovej rozdil hlava z talona je okolo 8k a hlava z eva okolo 20 k :D