Ahoj,
dneska jsem byl na technický a tak mě to inspirovalo k založení tohoto tématu. Mohli bychom sem dávat zkušenosti, z kontrol. Porovnávat na co se nejčastěji technici zaměřují, kam jezdit a nejezdit atd...
Takže začnu. Byl jsem v Horoměřicích u Prahy. Výhoda, že berou bez objednání, všude jinde, kam jsem volal byl dost problém. Cena 900 za technickou a 700 za emise. Technici, co jsem měl já byli dobrý a bez toho na emisích bych měl velkej problém...
1. rada. pokud máte původní katalizátor, tak si ho hlavně v autě nechte! Moje hodnoty při poslední prohlídce CO při zvýšených otáčkách a limitu 0.30 byly 0.09%, s novým katalyzátorem od podzimu 0.18 a to mi ten motor pěkně roztočil, aby se dostal na tuhle hodnotu, většinu měření měl 0.70! Na druhou stranu při volnoběhu jsem měl minule CO 0.12 a teď 0.02 při max limitu 0.5. Každopádně kaťák za 4000kč z Německa asi není dostačující.
Na prohlídce technik remcal, že mám tmavý fólie na sklech a přes zadní brzdový světlo. Říkal jsem, že je to z výroby a není to fólie, tak to zkoušel škrábat... Prý od tý doby, co to fotí, tak je to přísný a brzdový světlo nahoře by mělo být vidět i když nesvítí...
Podvozek mám ok a pozor, nijak nekomentoval chybějící štíty na předních brzdách. Z toho jsem měl dost strach. V autě se zbytečně nešťoural a pochválil mě za zapsaný 17kola v TP:)
Takže za mě dobrý, hlavně velký díky technikovi na emisích, který se mi nevysmál a neposlal mě do pr....., ale pomohl mi.
Edit: Ještě mě napadlo, že jsem neměl ani problém s diagnostikou a připojením (jak se občas někdo bojí), ale myslím, že to ani nezkoumali.