GalantWeb

Motor 6a13

Offline elkappi

někam jsem založil disk s dílenským manuálem. Zajímá mě utahovací moment klaviatůry (hřídel na které jsou vahadla) prosím odpovědi ať neotravuju zase pepeho :D
Galant navždy a FTO


Offline Sir Dag

Dostal jsem následující zprávu.

Nazdárek můžu otazecku?? Na galantu jsem dělal nové svíčky,kabely, víčko rozdělovače a i přesto mi když se ohřeje motor tak v nízkých otáčkách mi motor škube jako když vynechá válec ale nad 2500 otáček už jede normálně. Netušíš??
PS: dělalo to i před výměnou

Napadá mě rozdělovač jako takový, pak přicpané vstřiky...co vás?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

někam jsem založil disk s dílenským manuálem. Zajímá mě utahovací moment klaviatůry (hřídel na které jsou vahadla) prosím odpovědi ať neotravuju zase pepeho :D

 http://www.galantweb.com/index.php?action=downloads;sa=view;down=1    podle manuálu motorů 6A1. je to 31 Nm
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Opravdu nikoho nenapadá co by to mohl být?  :undecided:
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Jeníček

Mě se takle chovalo auto, když jsem měl prasklou fajfku na 1. válci. Takže za mě projít komplet zapalování: uhlík v rozdělovači, kabely ke svíčkám. Samotný svíčky zkontrolovat a případně celý rozdělovač. Když ne tak vstřiky a v neposlední řadě přicpaný palivový filtr?
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline BrutálníBobr

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 112
Hele mě to černej dělá taky ... rpzdělovač je jinej káble v poho svíce nemam tucha teprve budu měnit klapka vyčištěná. eště jsem netestoval váhu vzduchu a dle pepého je bordel v elektroinstalaci . nic to nevyblikalo na chybách.  Filtry měněný voba dva.


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Jak moc to škube?

Nikdy jsem to neviděl rozebraný, ale není dělaný přidávání plynu přes lanko co tahá potenciometr?

Pokud má Bobr všechno nový, tak by mohl být problém v systému přidávání plynu.

Totiž pokud by byla ponteciometrová dráha poničená (nebo třeba zoxidovaná), tak by problém vypadal dost podobně. Když by motor dostával povely k plynu 1 0 1 0 - ON / OFF /ON.


Offline Pepe

 Jde o klasickou mechanickou klapku , ovládanou lankem . Snímač polohy klapky , tam když se někdo navrtá , hned je na problém zaděláno .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Pokud se na to dívám analyticky, pak je to jediné zbylé místo. Ze zkušenosti se nedá v tomhle případu zrovna spolehnout na systém diagnostiky závady. (jednak nevím jak přesně probíhá autodiagnostika zrovna zde).


Offline Pepe

 Snímač polohy klapky je potenciometr se spínačem volnoběhu . Problém nastavení volnoběhu je popsán v návodech a Článcích .
« Poslední změna: 27.09.2018 - 10:21:42 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Myslel jsem diagnostiku - když začne svítit kontrolka.

V případě poškozené dráhy potenciometru by to diagnostika s největší pravděpodobností nechytila a žádná kontrolka svítit nikde nebude.