to s tim zrcádkem maj i některá dnešní nová auta od koncernu wolksvagen..
Pepe..a není to třeba jen únavou pružin? Přeci jen kasle jako taková je stejná, používáme stejná ramena atd..přijde mi divné, aby se tam od určitého roku dávali o dva cm delší pružiny..Dva cm je totiž vlastně nic.
To, že má auták hliníkovku je jedno. Ona je kratší na dva úchyty, ale to zas dohání nastavený nosník na autě..takže v tom bych chyták nehledal.
Pak mě zarazila jedna věc..říkáš, že v asa nejsou dílky, ale pak jsi zároveň napsal, že v ase je dílka taková a taková..to si trochu protiřečí..teda takhle to vyzní a pak to trošku nechápu kd ejsi teda co vyčetl
Neříkám, že to tak nemůže být, jen mi to přijde zvláštní..proč by to výrobce dělal...Auták byl pak těžší? Zvýšení komfortu a stability?
Každopadně porovnávat staré pružiny mi přijde neefektivní (viz třeba moje staré a nové afto
) a spíše bych pátral u výrobce jak to bylo.
Jinak druhovýroba si myslím, že tohle stejnak vůbec neřešila (pokud jsou dva rozměry) a jedou furt jeden rozměr.
Děj pak vědět jak jsi s pátráním dopadl..docela mě to zajímá...