otázka je po jak dlouhé jízdě a kdy to bylo foceno..zda hned po zkočení jízdy či 10 min poté..to pak klidně může takto klesnout..
Ale nejsem si vědom toho, že by mezi manuálem a automatem byl rozdíl..motor je pořád stejný..Potvrzuje mi to jak černej, tak i sedan..ručičky teploty jsou vesměs stejně jako u manuálu...neboli mírně pod polovinu..
Neříkám, že tady na doloženém foto není ručička ještě více dole..to neříkám...Jen vím, že když dojedu do práce a něco si zapomenu v autě a vrátím se o 10 min později..tak mám ručičku už skoro dole..prostě systém se během 15min jízdy neohřeje natolik, aby teplota v -8 byla stejná..všechno je studené a to teplo to zkrátka nasaje vše okolo...
Proto jsem se zeptal kdy a po jak dlouhé jízdě bylo foto provedeno...jinak krom husího krku a termostatu mě ani nic jiného nenapadá co by mohlo být špatně..
jo vlastně napadá..Tohle se mi ještě stávalo když jsem měl málo vody v systému..tak na motoru se to třeba div nevařilo, ale jinde to bylo úplně studené a proto mi zlobilo LPG..Po dolití vždy na nějakou dobu ok než jsem zas vodu poztrácel dírou v chladiči..Po výměně chladiče a dolití vody mi také ručička ukazuje jak má, protože i systém je bez vzduchových bublin..za nakouknutí kolik vody tam máš taky nic nedáš..je to otázka půl minuty..