GalantWeb

Problém s imobilizérem...

Offline Roman1983

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
Dobrý den, mám problém s imobilizérem.Vyměnil jsem s kamarádem  spínací skříňku i s kroužkem ale bohužel auto ne a ne nastartovat.Když jsme tam vrátili původní spínací skříňku i s kroužkem ,tak se nic nezměnilo.Dokonce ani na roztažení.Má s tím někdo zkušenosti?


Offline Sir Dag

Imobilizér (kód) má v sobě uložená jednotka motoru, tak i samotná jednotka imobylizéru...
Takže po výměně spínací skřínky (tím pádem máš i nové klíče) je zapotřebí ještě jednotka imo a jednotka motoru vyměnit...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Kroužek je jen anténa k načtení čipu v klíči . Kdybys přestavěl novou spínačku na starý klíč - nevím proč jsi ji měnil- auto by fungovalo .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Roman1983

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
Moc Děkuji za radu.Určitě vyzkouším a dám vědět jak jsem byl nebo nebyl úspěšný...


Offline Roman1983

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
Spínací skříňku jsem měnil kvůli tomu,že jsem stratil klíče od auta i z DO a bal jsem se krádeže.


Offline Roman1983

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
Dobrý den,takže jsme úspěšně vyměnili spínací skříňku,řídící jednotku imobilizéru a taky řídící jednotku motoru.Nakonec to stejně nestartuje.Podle všeho nejde proud do čerpadla...


Offline Pepe

Vyzkoušejte zapojení čerpadla dle manuálu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Roman1983

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
Cerpadlo funguje normálně,ale nejde do něj proud.Vůbec tomu nerozumime.Vymenili jsme obe řídící jednotky i spínací skříňku.Do cerpadla nejde proud ale do svíček jo.I když zapojíme čerpadlo zvlášť tak auto nestartuje.Ani na roztaženi....
Mám 2.0 GLS/LPG


Offline Pepe

 K výměně bych přidal ještě jednu věc - vyměnit ETACS ECU . To je ta modrá skřínka za pojistkami v kabině .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Roman1983

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11

Offline Pepe

https://www.mitsubishi-motors.sk/slovnik-pojmov-a-skratiek/
ETACS-ECU   Electronic time and alarm control system   Riadiaca jednotka palubných systémov vozidla (súčasťou môže byť poistková skrinka a hlavný uzol CAN BUS)
Tato jednotka je zpárorovaná s ECU motoru a ostatním hardware .
« Poslední změna: 23.02.2019 - 18:39:48 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Roman1983

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
Prosím vás umí nám někdo poradit?Už jsem zjistil proč nemůžeme nastartovat.Vstřiky nedávají benzín.Benzin se sice dostane pres regulátor tlaku paliva do lišty ale do motoru ne.Problém v elektrice to nebude,protože proud do svíček jde.


Offline Pepe

EFI - jednotka vstřikování je součástí ECU motoru, v podstatě jde o jednu krabici a ta řídí otvírání vstřiků podle dalších čidel na motoru . Ptal jsem se v soukromé zprávě na co poukazuje kontrolka motoru při propojení pinů 1+4 v obd konektoru . Ta by měla vyblikat kód závady , která je uložená v paměti . Kontrolka ti svítí , ale dál nic ..............tak nevím na co chyba ukazuje .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Roman1983

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11

Offline Pepe

 Bludný kruh - nestartuje ! Proč ? Nejde benzin- ten se dostane na lištu , neotvírají vstřiky - proud tam jde , svíčky - zapalování normální , .......?
Co říká diagnostika zatím nezděleno , tak co probíráme ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Opět je tu něco , čemu nerozumím   - na dvoulitru hlásí ECU -DTC 54 a 14 .   14 je poloha vačky , ale co dál  :angry:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik


Offline Roman1983

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11

Offline Drak

54 je chyba imobilizer systému. Bud nejsou spárované jednotky motoru a imo, nebo klíče mají jiný chip, než je nahraný v imo jednotce. Případně je chyba v kabeláži mezi civkou u spínačky a vstupem do jednotky imo. V manualu je popsáno jak postupovat pro odhalení závady. Jen se asi neobejdeš bez diagnostiky MUTII neboo nekoho, kdo ti vyřadí komunikaci s imo v jednotce motoru.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

 Dotaz - pomůže tomu výměna ETACS ecu , která sedí k té sadě , co hlásí chybu ?   Nebo-li , přenesli jednotky z jiného auta , ale ETACS zůstala ve starém autě .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001