Menu
Domů
Forum
Garáž
Vyhledávání
Kalendář
TinyPortal
Stahování
Galerie
Články
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Problémy & Závady
»
Problém s imobilizérem...
Problém s imobilizérem...
Roman1983
·
26 ·
7585
« předchozí
další »
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
2
Dolů
Roman1983
Newbie
Příspěvků:
11
Problém s imobilizérem...
kdy:
17.02.2019 - 21:38:34
Dobrý den, mám problém s imobilizérem.Vyměnil jsem s kamarádem spínací skříňku i s kroužkem ale bohužel auto ne a ne nastartovat.Když jsme tam vrátili původní spínací skříňku i s kroužkem ,tak se nic nezměnilo.Dokonce ani na roztažení.Má s tím někdo zkušenosti?
Sir Dag
Oranžový
Příspěvků:
1617
Vůz:
1998 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #1 kdy:
18.02.2019 - 12:22:27
Imobilizér (kód) má v sobě uložená jednotka motoru, tak i samotná jednotka imobylizéru...
Takže po výměně spínací skřínky (tím pádem máš i nové klíče) je zapotřebí ještě jednotka imo a jednotka motoru vyměnit...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #2 kdy:
18.02.2019 - 14:05:06
Kroužek je jen anténa k načtení čipu v klíči . Kdybys přestavěl novou spínačku na starý klíč - nevím proč jsi ji měnil- auto by fungovalo .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Roman1983
Newbie
Příspěvků:
11
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #3 kdy:
18.02.2019 - 15:57:55
Moc Děkuji za radu.Určitě vyzkouším a dám vědět jak jsem byl nebo nebyl úspěšný...
Roman1983
Newbie
Příspěvků:
11
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #4 kdy:
18.02.2019 - 16:00:22
Spínací skříňku jsem měnil kvůli tomu,že jsem stratil klíče od auta i z DO a bal jsem se krádeže.
Roman1983
Newbie
Příspěvků:
11
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #5 kdy:
21.02.2019 - 21:37:57
Dobrý den,takže jsme úspěšně vyměnili spínací skříňku,řídící jednotku imobilizéru a taky řídící jednotku motoru.Nakonec to stejně nestartuje.Podle všeho nejde proud do čerpadla...
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #6 kdy:
22.02.2019 - 12:52:41
Vyzkoušejte zapojení čerpadla dle manuálu .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Roman1983
Newbie
Příspěvků:
11
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #7 kdy:
22.02.2019 - 19:24:07
Cerpadlo funguje normálně,ale nejde do něj proud.Vůbec tomu nerozumime.Vymenili jsme obe řídící jednotky i spínací skříňku.Do cerpadla nejde proud ale do svíček jo.I když zapojíme čerpadlo zvlášť tak auto nestartuje.Ani na roztaženi....
Mám 2.0 GLS/LPG
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #8 kdy:
22.02.2019 - 22:31:15
K výměně bych přidal ještě jednu věc - vyměnit ETACS ECU . To je ta modrá skřínka za pojistkami v kabině .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Roman1983
Newbie
Příspěvků:
11
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #9 kdy:
23.02.2019 - 16:09:45
K čemu slouží ta modrá krabička
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #10 kdy:
23.02.2019 - 18:30:48
https://www.mitsubishi-motors.sk/slovnik-pojmov-a-skratiek/
ETACS-ECU Electronic time and alarm control system Riadiaca jednotka palubných systémov vozidla (súčasťou môže byť poistková skrinka a hlavný uzol CAN BUS)
Tato jednotka je zpárorovaná s ECU motoru a ostatním hardware .
«
Poslední změna: 23.02.2019 - 18:39:48 od Pepe
»
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Roman1983
Newbie
Příspěvků:
11
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #11 kdy:
23.02.2019 - 19:05:55
Prosím vás umí nám někdo poradit?Už jsem zjistil proč nemůžeme nastartovat.Vstřiky nedávají benzín.Benzin se sice dostane pres regulátor tlaku paliva do lišty ale do motoru ne.Problém v elektrice to nebude,protože proud do svíček jde.
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #12 kdy:
23.02.2019 - 19:29:11
EFI - jednotka vstřikování je součástí ECU motoru, v podstatě jde o jednu krabici a ta řídí otvírání vstřiků podle dalších čidel na motoru . Ptal jsem se v soukromé zprávě na co poukazuje kontrolka motoru při propojení pinů 1+4 v obd konektoru . Ta by měla vyblikat kód závady , která je uložená v paměti . Kontrolka ti svítí , ale dál nic ..............tak nevím na co chyba ukazuje .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Roman1983
Newbie
Příspěvků:
11
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #13 kdy:
23.02.2019 - 21:25:24
Oprava....proud do vstriku jde
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #14 kdy:
24.02.2019 - 11:21:02
Bludný kruh - nestartuje ! Proč ? Nejde benzin- ten se dostane na lištu , neotvírají vstřiky - proud tam jde , svíčky - zapalování normální , .......?
Co říká diagnostika zatím nezděleno , tak co probíráme ?
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #15 kdy:
24.02.2019 - 17:32:54
Opět je tu něco , čemu nerozumím - na dvoulitru hlásí ECU -DTC 54 a 14 . 14 je poloha vačky , ale co dál
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
grafik
VR-4 V-Velmi R-Rychlá 4 kolka
Hero Member
Příspěvků:
367
Vůz:
1993 Mitsubishi Galant 1.8i
výfuk čím větší tím lepší :D
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #16 kdy:
25.02.2019 - 09:50:14
netřepočítaji jste se při blikání ?
Roman1983
Newbie
Příspěvků:
11
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #17 kdy:
25.02.2019 - 11:56:45
Dělali jsme to dva krát,tak snad ne
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #18 kdy:
25.02.2019 - 12:41:33
54 je chyba imobilizer systému. Bud nejsou spárované jednotky motoru a imo, nebo klíče mají jiný chip, než je nahraný v imo jednotce. Případně je chyba v kabeláži mezi civkou u spínačky a vstupem do jednotky imo. V manualu je popsáno jak postupovat pro odhalení závady. Jen se asi neobejdeš bez diagnostiky MUTII neboo nekoho, kdo ti vyřadí komunikaci s imo v jednotce motoru.
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:Problém s imobilizérem...
Odpověď #19 kdy:
25.02.2019 - 13:10:26
Dotaz - pomůže tomu výměna ETACS ecu , která sedí k té sadě , co hlásí chybu ? Nebo-li , přenesli jednotky z jiného auta , ale ETACS zůstala ve starém autě .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
2
Nahoru
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Problémy & Závady
»
Problém s imobilizérem...
Search