GalantWeb

Startování

Offline danmickaa

Mám problém při startování s ohřátým motorem, naskočí hned, ale klesnou mi otáčky tak na 300 a pak se vrátí do normálu. Občas se taky stalo, že motor chcípnul. Když ujedu pár kiláků, chcípnu motor, pak ho znova nastartuju, tak naskočí bez problému, ale po kratším stání, třeba 10 minut, tak klesaj ty otáčky.

A pak ještě druhej problém, že motor někdy chytne hned na druhý protočení a někdy mu to trvá tak 5-10 vteřin, než naskočí. To se stává jen při studeným motoru, při ohřátým se to zatím nestalo. To pak nastává problém č.1.

Palivovej filtr byl měněnej.

Poradíte mi někdo co s tím? Díky -_-
« Poslední změna: 21.02.2019 - 00:27:47 od danmickaa »


Offline danmickaa

Úplně jsem zapomněl na baterii, jestli je v poho nebo ne, každopádně vyzkouším a pak dám vědět, kdyžtak pak příspěvek smažu, kdyby to bylo tím.


Offline Pepe

Studený motor - po pár dnech stání chytne až po 3-4 otočení klikovky ,což je asi poklesem tlaku paliva na liště . U systému s LPG asi běžná záležitost , protože vstřiky neběželi .  Díra v otáčkách po nastartování .. :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

Tak škrtící klapka byla kompletně vyčištěna včetně motůrku a stejně pořád padají otáčky při nastartování... Tak já už nevím... Nemůže bejt třeba něco s váhou vzduchu?


Offline BrutálníBobr

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 112
Hele můžou to bej svíce případně kábl na svíce. Udělals reset když jsi to čistil?


Offline danmickaa

Nevím, jestli se udělal reset, auto bylo v servisu s výměnou ramen, tak jsem mu řekl, ať mi to komplet vyčistí.

Ale těma svíčkama by ty otáčky padaly i za studena, nebo ne?


Offline Pepe

Svíčkama to není a jsou tam speciál na LPG - alespoň jsem je tam dával .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

Tady je video, je to cca po 5 minutách stání. Další start byl bez problému. Dojeto bylo na benzín. Při jízdě na LPG udělá to samý.

https://youtu.be/FN2cd9KZLhk


Offline BrutálníBobr

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 112
Me to dělal taky. Udělal jsem reset ( při zapnutém klíčku odpojíš batrku cca na 30 sec.) pak jsem jezdil cca 20 km a srovnalo se to


Offline Sir Dag

po resetu je potřeba nechat motor chvíli běžet na volnoběh..ať se srovná..auták načte údaje atd..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Snaž se vypozorovat moment přepnutí na LPG , jestli to není časovou prodlevou mezi vypnutím benzinových vstřiků a náběhem LPG .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

Tak problém nejspíš zmizel. Ujeto cca 50km pouze na benzín, několikrát jsem vyzkoušel startování a ani jednou neklesly otáčky.


Offline danmickaa

Tak jsem se byl ptát v servisu LPG a tam mi řekli, že mám nejspíš chudou směs a že může dojít k podpálení ventilů, páč se může stát, že směs začne hořet dřív, než se zavře ventil. Takže budu měnit celej LPG systém, kromě elektriky (stejně za rok končí platnost bomby). Jen by mě zajímalo, kdyby fakt náhodou došlo k podpálení ventilů, dá se to pak ještě opravovat?


Offline Pepe

 Bohatost směsi by měli nastavit oni , proto to dělají , je to jejich práce - naprogramovat jednotku LPG. podpálený-é ventily se dají vyměnit . Pokud není podpálené sedlo v hlavě , jde to udělat .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

Oni mi řekli, že jestli tam bude měděný potrubí, tak může bejt zanesený a zmenší se průměr... Tak se uvidí, jestli tam bude plastový, tak je problém jasnej v naprogramování jednotky... Taky moc nepomohlo, že Pádlo dělal poslední kontrolu před 3 lety...
Občas se mi taky stane, že se auto hodí do nouzáku, rozsvítí se kontrolka... po znovunastartování jede normálně, kontrolka zmizí po cca 100km, nebo po vytažení baterie. To se prý stávalo už dřív, tak nechápu, že s tím nic neudělal  ](-: No a když už tu píšu o tom plynu, tak jsem našel na internetu něco na přimazávání ventilů, nebylo by dobrý to tam dodělat, aby se časem fakt neodpálily?


Offline Sir Dag

mazání nepotřebujem (fleshlube atd). Tak ono se jezdí na výměnu filtrů a ravizi po 10 tisíc km...pokud to neujel, tak nebylo třeba. Ovšem revize LPG je nutná před STK..takže vlastně každé dva roky by měl auták s LPG navšívit  plynařskej servis jinak nedostane novou STK...pokud by ji dostal aniž by měl v techničáku od LPGčka (taková dvoustrana formátu A5) razidlo o revizi, tak prostě jednoduše se na to v dané stk pobočce vykašlali..Což mi přijde dost blbý..zrovna tohle je věc, co docela ovlivňuje tvoji bezpečnost a hlavně chrání tvůj motor.

Seřízení jednotky a nastavení kolik paliva tam půjde ti udělají v servisu LPG. Podmínkou je, že musí umět servisovat tvůj systém který máš namontovaný.

Závěrem bych jen dodal, že né všichni umí jednotku seřídit...Ovšem jsou tu dobré firmyčky. Hodně dobré recenze jsou na pobočku co dělali zástavbu 2,5 pro Fattala ve Strakonicích. :)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline danmickaa

Přesně, na STK se na LPG vykašlali a prošel i bez toho... No měl nalítáno 100.000km za 6 let, tak si myslím, že těch 10.000 najel... Tak doufám, že mi to tady u nás seřídí dobře, zítra jsem objednanej na prohlídku, aby věděli co se bude měnit... Předběžnou cenu mi řekli něco kolem 15.000, když se bude měnit všechno.. To je asi normální cena, nebo ne? No a jestli to nebudou umět, tak pak zajedu tam, kde mají dobrý recenze :)


Offline Pepe

 :o :o Jak měnit - co měnit ??? Zmenšený průměr potrubí průtokem LPG pod vozem ?  Tam jsou 3,5m Cu trubky (6-8 mm) . Reduktor ? tam se dá měnit membrána .......   Rozsvěcení kontrolky motoru - příčina u systému LPG je z 90% chudá směs , kterou hlásí lambda sonda , tudíž seřízení ECU bohatost směsi . Jejich návrh je ten , že ti to vymění -bez seštelování stávajícího systému- za jejich nový systém . To bych nebral a zkusil najít servis pro system Tartarini - jestli se nepletu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

Oni mi řekli, že to celý vymění a seřídí tak, aby to jelo bez problémů. A taky mi řekli, že až budu muset vyměnit bombu, tak se bude muset vyměnit měděný potrubí za plastový... Jinak je to Elpigaz.


Offline Pepe

Z mého starého - rozbitého vozu se přehazoval komplet system do nynějšího a trubka se neměnila . Jasná výměna systému - abys nakonec neplatil 25 táců . Nakecat ti můžou kopu nesmyslů - co vše se musí měnit , protože tomu moc nerozumíš . Neměň nic a nech vyladit směs .
 AutoGas Centrum je ofiko zástupce ElpiGas , tak by to seřídit měli umět , ne jenom měnit díly .Vím , že v systému se usazuje ropný parafín , ale ne natolik , aby snížil průtok LPG .
« Poslední změna: 26.03.2019 - 21:06:50 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001