GalantWeb

Automat rv.98 2.5 V6 (statie na semafore)

Offline Kubo34

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 59
Ahojte, mam 2.5V6 automat 98 ročník. Dočítal som sa, že automaty nie sú nič moc na tento ročník. Viete mi povedať, aký je interval vymeny oleja? Pripadne aky olej do automatu, čítal som, že ten ktorý tam išiel od vyroby, len to neviem ani aky je  :mellow:
Druha otazka, keď stojím na semafore, je lepšie preň preradiť do N alebo ho nechať na D ?? Diky za odpovede.


Offline TheRevy95

Ahojte, mam 2.5V6 automat 98 ročník. Dočítal som sa, že automaty nie sú nič moc na tento ročník. Viete mi povedať, aký je interval vymeny oleja? Pripadne aky olej do automatu, čítal som, že ten ktorý tam išiel od vyroby, len to neviem ani aky je  :mellow:
Druha otazka, keď stojím na semafore, je lepšie preň preradiť do N alebo ho nechať na D ?? Diky za odpovede.

Já ho rozhodně nechávám na D, pokud je to jen na semaforu atd... četl jsem o tom hodně na jiných forech a automatu spíš uškodí častější přeřazování (opotřebení lamel).
♥ 6A13 ♥


Offline Kouba96

Já ho rozhodně nechávám na D, pokud je to jen na semaforu atd... četl jsem o tom hodně na jiných forech a automatu spíš uškodí častější přeřazování (opotřebení lamel).
Osobně automatům nerozumím a neholduju, ale nebude to spíš tak, že při stání a zařazeném D je to opotřebení větší, než na N? Ta převodovka by byla vlastně pořád v záběru, nebo jak bych to vysvětlil ..


Offline TheRevy95

Osobně automatům nerozumím a neholduju, ale nebude to spíš tak, že při stání a zařazeném D je to opotřebení větší, než na N? Ta převodovka by byla vlastně pořád v záběru, nebo jak bych to vysvětlil ..


Převodovka je v záběru, ale ten záběr pohltí měnič točivého momentu, takže to je vlastně jako kdybys jel bez plynu na zařazený D.

tady je článek http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/5-veci-ktere-byste-nikdy-nemeli-delat-v-aute-s-automatickou-prevodovkou/

Samozřejmě, že pokud budeš stát na kolejích, tak tam asi nebudeš stát na brzdě třeba 5 minut :D
« Poslední změna: 22.03.2019 - 09:36:39 od TheRevy95 »
♥ 6A13 ♥


Offline Pepe

 Millermatic ATF SP III WS    výměna  60 tisíc km .  Na křižovatce D .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kubo34

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 59

Offline Sir Dag

ted si nepomatuji presne...ale budes potrebovat dva kanistry. 5 + 5 litru. V prevodovce je pres osm litru jestli se nepletu. Kdyztak me opravte klucí :)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline elkappi

Při stání na D mám nižší otáčky než na N jinak v mojí převodovce 98 bez sekvence olej nebyl měněn nikdy měl žluto hnědou barvu a furt to řadilo. Všiml jsem si že převodovka si nějak nechce poradit s kopcem ze zdib na líbeznice při rychlosti 80 kmh řadí a podřazuje ale všiml jsem si toho jen na tomhle místě
Galant navždy a FTO


Offline Sir Dag

Tak pokud auto nejde za plynem (jede do kopce), pozná to a podřadí si .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Kubo34

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 59
Chalani, tečie mi z prevodovky ... Myslel som si, ze gufero... Tak som vymenil rovno aj celu prevodovku za funkčnú  ^_^ , vsak ked uz ide dole.... Dal som tam.stary hydromenic a aj tak to kape !!!!!!  ](-: ](-: .... Žeby bol hydromenic prasknuty? Je to možné..?????